Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ut og kjøpe proteinshake i dag.

jeg har ingen erfaring med proteinshake så da tenkte jeg at kansje noen av dere kan fortelle hvilken type som er best, hviken smak, hva som er best og blande med, hvilken tid (før eller etter trening)

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er motivet ditt for å ta proteintilskudd?

Skrevet

Når det gjelder smak, så syns jeg Protein Delite er det klart beste. Det smaker faktisk godt.

Skrevet

Har ikke prøvd så mye proteinpulver selv. Fikk tilsendt smakssprøve fra Norkost en gang(sjokolade og jordbær). Disse smakte helt greit med melk, vet ikke med vann, men ikke noe jeg kunne drukket ofte...Du kan jo sende mail til de ulike levrandørene for proteinpulver og spør etter smakssprøver. De fleste er villige til å sende:)

Akkurat nå bruker jeg et smakssnøytralt pulver fra Tech Nutrion som jeg bruker i baking og havregrøt, drikker ikke shakes.

Skrevet

jeg har bestemt med for og prøve protein delite, men hvilken smak er best?vil ha en frisk en:)

Skrevet

Bringebær er aller best, syns jeg, men skogsbær er også god.

Sjokoladen er nesten for søt.

Skrevet

Jeg har smakt utallige merker proteinpulver. Protein Delite er et smakfullt alternativ, men det inneholder for mye karbohydrater. Syntrax Nectar er det beste jeg noen gang har smakt. Smaker som saft. Liker i utgangspunktet ikke saft men er så lei av melkesjokolade-/melk med smak-variantene.

Skrevet

da har jeg bestilt protein delite bringebær fra proteinfabrikken!

noen som vet hvor lang leveringstid de har?

Skrevet

Det vet jeg ikke - men nå håper jeg virkelig du liker den, hvis ikke kommer jeg til å føle meg veldig skyldig... :ler:

Skrevet

Jeg liker også Protein Delight best, men den har ikke nok proteiner i forhold til mine krav. Jeg pleier å kjøpe "bestselgeren" fra Proteinfabrikken, som jeg dessverre ikke husker navnet på, og den smaker også godt. Jeg foretrekker å blande ut i melk, ettersom smaken blir betydelig bedre da.

Skrevet
Det vet jeg ikke - men nå håper jeg virkelig du liker den, hvis ikke kommer jeg til å føle meg veldig skyldig... :ler:

hehe, jeg har lest meg litt rundt her og søkt på protein her på forumet og bestemt meg for og prøve den etter mange gode anbefalinger :) så om jeg av en eller annen grunn ikke skulle like den er det ikke din skjyld:)

takk for svar alle sammen:)

Skrevet
Jeg har smakt utallige merker proteinpulver. Protein Delite er et smakfullt alternativ, men det inneholder for mye karbohydrater. Syntrax Nectar er det beste jeg noen gang har smakt. Smaker som saft. Liker i utgangspunktet ikke saft men er så lei av melkesjokolade-/melk med smak-variantene.

det er ikke bare proteiner du trenger etter en økt med trening men også karbohydrater, så det skulle bare mangle at det også var karbohydrater i den:)

Skrevet

hvor lange varer 500g? jeg kommer til og bruke den 1-2 ganger de dagene jeg trener (man.ons.fre)

hvor lenge hadde/har du din?

Skrevet

Omtrent en måned tror jeg. Den var ganske drøy.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar Herbalife. Det er basert på soyaproteiner og er godt for bl.a kolestorolet. Tidlegare har eg gått ned 16 kilo med Herbalife. Då tar eg 2 shake til dagen, om morgonen blandar eg shaken med grove havregryn. Så et eg middag, og har 2-3 måltid til i løpet av dagen.

Skrevet

Gjest - hvor kjøper du Syntrax Nectar? Jeg har nettopp fått min pakke returnert til USA for får ikke ta det inn mer. Vet du om noen steder i Norge eller Sverige som selger? Evt. Europa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...