^me^ Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 (endret) alle dere som holder på med idrett, bare går eller jogger tur, trener på treningstudio, dette er til dere! hva har du i treningsbagen din? jeg har: småting som bilnøkler, lommebok og mobil. joggebukse sports Bh (shock absorber) t-skjorte (svart puma) hettejakke (svart, adidas) aerobicsko (svarte reebok) svettebånd (rosa nike) vannflaske (rosa bavac) ipod touch med sportscase (som du kan ha på armen) medlemskort (nautilus) (evt. badetøy hvis jeg skal bade også) til jul håper jeg på og få med pulsklokke også. jeg tenkte jeg skulle ut og kjøpe proteinshake også..(se egen tråd) Endret 2. november 2008 av ^me^
Kitty_katt Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 (endret) I min har jeg: Drikkeflaske Hengelåls, ipod, lommebok, tlf og lipsyl (småting) Handuk, såpe og klut klær til å ha på meg etter treninga Treningssko Hårbånd og strikk Deodorant Vaskeservietter for ansiktet Banan Det jeg skal trene i har jeg somregel på meg før jeg drar på treningssenteret Endret 1. november 2008 av Kitty_katt
The Kitten Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg trener i treningsstudio og da har jeg med: Treningstøy (t-skjorte og treningsbukse). Treningssko Deodorant Hengelås Vannflaske
Muffinsdilla Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Trener på treningssenter: Aerobicbukse Sports-BH T-skjorte Joggesko Ipod Deodorant Hårstrikker Hårspenner Vannflaske + lommebok osv..
Gjest Tigress Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 (endret) Det kjem jo litt an på kva eg skal, då, eg har jo ikkje med meg sykkelsko om eg skal trene styrke... Ting eg alltid har med er: flaske sports-bh sokkar hengjelås såpeting (sjampo, balsam, deo, såpe, hudkrem) stort håndkle Styrketrening: innesko tights t-trøye genser hallsko/aerobicsko (dei som er nærmast) evt. belte og kalk Spinning: ekstra flaske banan/sjokolade lite ekstra håndkle sykkelsko sykkelbukse singlet pulsklokke med pulsbelte Innebandy: shorts t-trøye hallsko Yoga: joggebukse yogasokkar fleecejakke/tjukk genser t-trøye, gjerne langerma Endret 1. november 2008 av Tigress
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 treningstøy håndkle innesko hengelås belte med kjetting magnesium drikkeflaske proteinpulver
Gjest Løve66 Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Trener på treningssenter, både i studio og sal. Bor rett i nærheten så jeg skifter til treningstøy hjemme og dusjer hjemme. I min sekk har jeg alltid: Aerobicsko Flaske Medlemskort Hengelås Hårspenner Ekstra hårstrikk Tamponger (hvis jeg plutselig skulle trenge) Håndkle Leppepomade Et par penner Noen mynter Tyggegummi (vet ikke hvorfor egentlig, har bare tyggispakker i de fleste sekker, vesker og lommer....)
Timeglasset Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Trener på treningssenter og skifter alltid hjemme. I bagen min har jeg: Hengelås Lommebok m/ medlemskort og penger til drikke og annet jeg måtte ha lyst på før/etter trening (proteindrikk, banan o.l). Håndkle Vannflaske Sko Om jeg dusjer hjemme eller på trening varierer litt, bor ikke så langt unna senteret så det kommer som regel ann på hva jeg skal etterpå og hva jeg har tid til. Om jeg dusjer på senteret så har jeg også med meg: Ett håndkle til Dusjsåpe, shampoo og balsam Rens, tonic og krem til ansikt Sminke Deodorant og parfyme Klesskift
Frk. Stella Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Kan jeg spørre hva hengelåsen er til??? *nysgjerrig* I bagen min har jeg treningstøy (sykkelbukse eller tights, tanktop, tynn hettejakke, sportsbh, sokker, treningssko), et lite håndkle til spinning-timer, drikkeflaske, en banan eller lignende, "ute-joggesko" og evt treningsbukse til turen hjem. Dusjer alltid hjemme etter trening.
The Kitten Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Kan jeg spørre hva hengelåsen er til??? *nysgjerrig* I bagen min har jeg treningstøy (sykkelbukse eller tights, tanktop, tynn hettejakke, sportsbh, sokker, treningssko), et lite håndkle til spinning-timer, drikkeflaske, en banan eller lignende, "ute-joggesko" og evt treningsbukse til turen hjem. Dusjer alltid hjemme etter trening. Vi må ha med egen hengelås til skapene der jeg trener.
Gjest Løve66 Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Vi må ha med egen hengelås til skapene der jeg trener. På mitt senter og. Etter å låst nøkkelen inne i skapet 3-4 ganger byttet jeg til kodelås. MYE greiere, anbefales til alle som fortsatt bruker lås med nøkkel.
Gjest Fliss Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Jeg skifter på jobb og har følgende med meg hjemmefra i treningsbagen: Bukse, t-skjorte, genser og sko Håndkle Vannflaske Matpakke (som jeg spiser i bilen fra jobb til trening) Banan (som jeg spiser etter trening) Dessuten har jeg følgende faste innhold: Medlemskort Yogasokker Papirlommetørkle Sterke drops Leppepomade
Gjest Purple Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Jeg skifter som regel hjemme, og da har jeg med meg * sko (joggesko/aerobicsko/spinningsko avhengig av hva jeg skal trene) * håndkle (for å tørke svetten) * drikkeflaske * hengelås * lommebok (der jeg bl.a har medlemskortet så jeg kommer inn) Har jeg planer om å gå og trene rett etter jobb, har jeg også med meg treningsklær, og ekstra joggesko jeg kan ha på meg på vei hjem, siden jeg ikke gidder å dusje på treningssenteret, men ikke har lyst til å putte de svette føttene mine oppi fine hverdagssko
Gjest Purple Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Banan Av en eller annen grunn klarte jeg å lese "Batman" mens jeg scrollet oppover...
Fantomina Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Jeg skifter til treningstøy hjemme og dusjer hjemme etter trening. I min treningsbag har jeg: - to par treningshansker - håndkle - Ipod shuffle - Medlemskort til treningssenteret - Vannflaske
Gjest Marillia Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Jeg skifter alltid hjemme, og dusjer alltid hjemme etter trening også. *treningssko *håndkle *drikkeflaske *muslibar *lypsyl *medlemskort *lommebok *nøkler *hårstrikk *klemmer *tamponger
Suzy Skrevet 2. november 2008 #18 Skrevet 2. november 2008 Har på meg treningsklærne hjemme, så i bagen min er det: Tre-fire spinning cd'er til de ulike timene mine Styrkeprogrammet mitt Pulsklokka Joggesko Tørr trøye Reservehårstrikk En proteinbar Tyggis Verktøy til spinningskoa Vannflaske Gelsete
stjernekyss Skrevet 2. november 2008 #19 Skrevet 2. november 2008 Joggesko Treningsbukse Tskjorte Hettegenser (som alltid blir liggende igjen i skapet) Hengelås (til skap) Sokker Bikinioverdel (enda ikke funnet noen sportsbh jeg er fornøyd med) Banan Vannflaske Bor likeved, så dusjer hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå