miss Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hvordan er været og temp på mallorca i mai? noen med erfaringer?
Gyda Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Var på Mallorca 10. - 17. mai i fjor. Det var ingen stor suksess. Det var regn hver dag - bassengene var så kalde at det ikke gikk å bade der (var varmere i sjøen da) Badeland var ikke åpent.. Dette var i Alcudia. Noen bekjente var der i to uker senere - og de hadde det samme været... Grei temperatur når det var oppholds - var en del sol også. Ta med langbukser og genser til kveldene.
miss Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Okai,så det er ustabilt vær kanskje,siden det er litt tidlig på sesongen? Bedre i juni,muligensselvfølgelig ingen garanti for været da...... :gjeiper:
Mistyen Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Vi har vært der i mai tidligere år, og hatt kjempevær. Men det er muligens litt mer stabilt i juni.
miss Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 ok,jeg har hørt andre oxo som har hatt bra vær. lurer ser det er endel turer på restplass.no som ligger ute og de frister meg.... ser mange av rommene ikke har aircondision,er dette et "must"???
Mistyen Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg tror ikke du trenger AC i mai, men i juni/juli/august er det et must ja.
Gjest Shady Lady Skrevet 23. november 2008 #7 Skrevet 23. november 2008 Eg og min kjære var på Mallorca (Alcudia) mai 2007. Cirka 13-20.mai trur eg. Det var heilt supert!! Vi hadde nydelig vær heile veka. Kjempevarmt og godt. Livet både ved bassenget og på stranda var herlig. Vi lånte bil og køyrte rundt på øya to heile dagar, fordi vi var solbrente og trengte pause frå sola. -og var veldig glade vi hadde A/C både på hotellrommet og i leigebilane!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå