Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tarsol ca 3 ganger i uken,men merker liksom ikke jeg blir skikkelig brun,selvom jeg kligger ca 25min hver gang:/ blir jo dyrt tilslutt,og synes det er lit vits å ligge i solarium nå jeg ikke blir skikkelig brun..blir jo brun i sola om sommeren.. noen som har noen gode råd som gjør at jeg kan bli brun i slarium? evt. selvbruningsprodukter som IKKE smitter av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Kan det være at rørene er gamle der du tar sol?

Skrevet
Kan det være at rørene er gamle der du tar sol?

hmm,det er brun og blid, vet ikke om det er bra greier jeg?

Skrevet

kan jo hende du bruker ansiktskrem med solfaktor eller lignende..

Gjest Løve66
Skrevet

Det er forskjell på solsenger, noen er slik at man skal få raskere farge/ligge kortere tid. Videre er det stor forskjell på om rørene er nye eller ikke. Har noen ganger tatt sol på treningssenteret og de gangene det står oppgitt at det er nye rør får jeg farge superfort. Når rørene er gamle synes jeg nesten ikke de gir farge i det hele tatt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Er du sikker på at du ikke blir brun da? Lett å bli blind på egen brunfarge, prøv å spørre noen andre.

Du bør uansett være forsiktig med å ta så mye sol over lange perioder.

Skrevet
Er du sikker på at du ikke blir brun da? Lett å bli blind på egen brunfarge, prøv å spørre noen andre.

Du bør uansett være forsiktig med å ta så mye sol over lange perioder.

ja,har tenkt på det, synes liksom ikke det er vits å utsette huden for så mye sol når jeg ikke blir brun nok .. men har så lyst å bli brun ,føler meg ikke vel uten,og selvbruning ødelegger jo klærne :/

Skrevet

du burde skrubbe hele kroppen med en god peeling dagen før du skal ta sol. da får du vekk døde hudceller som kan blokkere for solstrålene;) da jeg gjorde dette, ble jeg mye fortere brun! lykke til:)

Skrevet

takk for gode råd ! :) jeg byttet solarium,og ble mye brunere med en gang! da slipper jeg å gå så ofte også :D

Gjest bleikisen
Skrevet
takk for gode råd ! :) jeg byttet solarium,og ble mye brunere med en gang! da slipper jeg å gå så ofte også :D

Hvilket solarium byttet du til? Jeg blir heller aldri brun...

Skrevet

noe danske greier, suntan heter det :) skal være litt sterkere enn andre solarium, virker iallefall sånn ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

I begynnelsen (de første 2-3-4 ukene) når jeg er skikkelig bleik fra før må jeg ta sol annenhver dag (15-25 minutter) for at fargen ikke skal forsvinne før neste gang jeg soler meg, sånn at grunnlaget kommer. Og når jeg har fått grunnlag så går det superfort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...