con_energia Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei! Jeg er 26 uker på vei, og mannen min er totalt uinterisert i meg :cry: Jeg steller meg på samme måte som før, kanskje til og med litt ekstra... Men han bryr seg ikke. sitter kveld etter kveld å ser TV. Spør jeg om han kan massere mine urolige ben, kommer han og gnur meg så vidt før han forsvinner inn i tv-verden igjen. Siden jeg har et barn i magen, er jeg ikke like "spretten" som før... Men jeg har lyst på både kjærlighet, nærhet og sex! Vi har hatt sex tre ganger siden jeg ble gravid.... Har spurt om han synes det er ekkelt siden det er "noen" inni magen fra før. men det synes han ikke sier han. I mitt forrige svangerskap var han fraværende nesten hele tiden, følelsene mine for han ble nesten borte og jeg følte meg som en alenemor. Da tok det over ett år før ting normaliserte seg. Nå har han muligheten til å delta, men det gjør han svært lite! Blir litt rotete dette her, men jeg er så frustrert Jeg prøver å varte han opp på alle mulige måter... Så prøver jeg å "straffe" han ved å være likegyldig... Så snakker jeg og forklarer hvordan jeg har det.... INGENTING hjelper... At han elsker meg er jeg 100% sikker på. Er ikke noe furie heller... Hvorfor er det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2003 #2 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har to barn,og pappaen var også slik,eller forresten verre...han gikk når jeg var ca 5mnd på vei...og kom liksom tilbake rett etter fødselen!! Han prøvde å skylde på meg at jeg var så irritabel ol..(det hadde han nemlig lest om) Jeg var som deg stelte godt med meg selv,godt humør ,kosete osv Tror han kanskje var mer nervøs enn jeg..vet ikke,har aldri blitt klok på det. Nå bryr eg meg iallefall ikke...vi er ferdig med hverandre for lenge siden!! Nei...kos deg med svangerskapet du..kan ikke han delta på det,så er det hannes "must"!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2003 #3 Del Skrevet 15. juni 2003 Kjenner problemet! Min kjære ville ikke ha sex, han koste heller ikke med med, ikke så mye som en klem fikk jeg. Det er 11 mnd siden jeg fødte nå og ting blir bare verre og verre! Vi har hatt samleie to ganger på de 11 mnd'ene.. Jeg har grått og klaget min ytterste nød om i det minste å få bli holdt om, men det ser ikke ut til bry ham. Nå skylder han bare på at jeg den gang (gravid) var så stor og tungvind. Siden har jeg mast for mye om det og nå gidder han ikke snakke om det lenger.. For feit er jeg også. Har jo lagt på meg 10 kg, må vite. At han har lagt på seg minst det samme spiller hvist ingen rolle.. Sitter her nå og vurderer hvem av oss som skal pakke baggen for dette er uholdbart i alle fall for meg! Jo lenger tiden går og jo mindre nærkontakt man får - jo mindre blir nærheten og kjærligheten. Avstanden mellom oss bare vokser. Fytti f...skjønner folk er utro nesten jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå