Angelida Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Han har få interesser bortsett fra data og X-Box... Er så vanskelig å finne noe til han Vil gjerne kjøpe noe fint. Mp3 spiller har han, og ny mobil sparer han opp til selv. Håpløst! Håper dere kan komme med noen fine ideèr til meg!
Pingting Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Gavekort i en butikk som selger spill eller datating? Litt lite kreativt kanskje, men han blir jo garantert glad for det
Fantomina Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Brunhilde Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Spiller kan WoW? Hvis han gjør, så kan du jo kjøpe kort som han betaler med. Ellers er jeg enig i at gavekort på f.eks. GameZone eller lignende er en god ide, da kan han selv kjøpe noe han trenger.
Angelida Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 Spiller absolutt ikke WOW! Heldigvis ikke Kanskje det får bli no gavekort på spill, kino eller spill... Huff, den alderen er så vanskelig
Mamma1 Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Dersom han spiller x-box live, så er det en ide med medlemsskap "Gold member" da får han spille live sammen med andre. Trådløs kontroll til konsollen?
Cata Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 I fjor kjøpte jeg dataspill til min "nevø" på 12. Kjøpte et "detektivspill" (Sherlock Holmes) som etter sigende skulle være spennende uten å være altfor mye blod og gørr.
Angelida Skrevet 2. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2008 Han sitter faktisk og spiller X-Box Live nå... Trådløs kontroll har vi... Dagens "unge" altså...
Mamma1 Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Ok, men live medlemskapet koster litt, tror det er 59kr i mnd. Kanskje er det noen spill han ønsker seg?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Nevøene mine (12 år) er veldig glade i lego-byggesett hvor man kan bygge flyplass og liknende, slike som har 16 års aldersgrense eller hva det nå er.. Men om han ikke er interessert i så mye annet enn data og x-box er vel spill/gavekort det beste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå