Gå til innhold

Hvordan takle kjærlighetssorg

Gjest Teahhh

Anbefalte innlegg

Hei

I går fant jeg ut at typen jeg hadde noe på gang med har funnet seg en annen jente. Gutten går i klassen min, og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle at jeg må se han hver dag. Vi er i samme "gjeng", og er derfor en del sammen. Jeg er jo fortsatt utrolig glad i ham, og vil jo egentlig ikke kutte all kontakt. Jeg vil være venner, og det har jeg vært innstilt på helt siden jeg begynte å få følelser for han at jeg vil heller ha han som venn enn å ikke ha han i livet mitt i det heletatt.

Men problemet er, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å være venn med han, eller hvordan jeg skal klare å gå på skolen å vite at det første jeg kommer til å se er han som knuste hjertet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg tror du innser etterhvert at grunnen til at du vil ha ham som venn er at du på en eller annen måte fortsatt vil være nær ham i tilfelle det skulle skje noe. Det er ofte sånn at den som blir "forlatt" vil bevare vennskapet, men det går over når følelsene dine for ham forsvinner.

Du får bare være tålmodig og prøve å tenke at siden det ble sånn så var det ikke meningen at dere skulle bli sammen likevel. Det er som regel en grunn til det som skjer. Det går over, helt sikkert!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...