Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg tok bussen hjem i dag etter jobb ble jeg sittende slik at jeg så meg selv i sjåfør-speilet foran. La merke til at jeg ser utrolig sliten ut i ansiktet, uten at jeg føler meg slik i resten av kroppen.

Jeg blir aldri brun under øynene, så når jeg har litt farge i resten av fjeset ser det helt rart ut! Så også at jeg er helt dratt i fjeset, ser ut som jeg har hengeposer langt nedover kinnene. :cry:

Trenger sårt noen gode råd til hva jeg kan gjøre!

Jeg har tørr og veldig sensitiv hud, 28 år. Til daglig bruker jeg en hudpleieserie fra Dr. Schrammek (rens, ansiktsvann og dagkrem) kjøpt på Biologisk Hudpleie. Har også den siste måneden brukt øyekremen Age Fitness fra Biotherm. Bruker skrubbekrem fra BodyShop ca. 1 gang per uke. Bruker vanligvis kun mascara.

Et håpløst tilfelle?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kinga
Skrevet

Tja..selvbruningskrem og rouge.

Trening og sex.

Stumpe røyk.

Gå til frisøren og friske opp hårfargen slik at ansiktsfargen dermed blir friskere.

Ta en time hos hudpleier for å få glød og liv i ansiktet igjen.

Smile mye :ler:

Vibeke

Skrevet

- Syns man ser ut som et "spøkelse" i alle sjåfør-speil,jeg......spøk til side: -men litt selv-bruningskrem, som Vibeke foreslo, er ikke dumt.

Ellers kan du jo prøve Biotherm, Hydra-Detox Yeux til å smøre under øynene. -Ny frisyre? Ny leppestift?

Men vi ser jo forskjellige ut alt ettersom - noen ganger føler jeg meg flott som en prinsesse - andre ganger slik som du på bussen. -Har du forresten sett bildene av kjendiser uten sminke.......... :veldigsur:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det dummest du kan gjøre er å forsøke å dekke over sliten hud med mer sminke. Det vil bare gjøre at du ser eldre ut.

Ett besøk hos hudpleier er på sin plass hvis huden er sliten.

Minnie

Skrevet

Zank you! :kysse:

Slettet!

Skrevet
- Syns man ser ut som et "spøkelse" i alle sjåfør-speil,jeg......spøk til side: -men litt selv-bruningskrem, som Vibeke foreslo, er ikke dumt.

Ellers kan du jo prøve Biotherm, Hydra-Detox Yeux til å smøre under øynene. -Ny frisyre? Ny leppestift?

Godt å høre at det er andre enn meg som også føler det sånn. Synes alltid at alle andre ser fullstendig normale ut, mens jeg selv ser ut som et takras..

Men jeg skal ta en tur til hudpleie snart. Tok striper i håret i går, kanskje det hjelper litt også. Selvbruningskrem er sikkert heller ikke så dumt, mulig at partiet under øynene tar bedre farge av det enn vanlig sol gjør.

Tusen takk for alle gode forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...