eleit Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #81 Skrevet 25. februar 2009 Åh! Så deilig Her ble det aktivitet og flere julibruder Skal få ført dere opp på lista nå med det samme!
Flogirl Skrevet 26. februar 2009 #82 Skrevet 26. februar 2009 Hvem skal følge dere opp til alteret / vielsesstedet? Jeg har aldri sett for meg at pappa skulle følge meg opp, siden vi har vært samboere i 11 år nå, dermed føles det litt unaturlig å bli "gitt-bort" av pappa. Jeg skal ha 2 forlovere, og 2 brudepiker, så ser for meg at brudepikene går først, så følger evt. begge forloverne mine, så kommer jeg til sist. Problemet er vel at det må være "trygt" å ha noen å klamre seg fast i Tenker kanskje at den forloveren går sammen med meg, og den andre går sammen med brudepikene... Vanskelig...
sersiv Skrevet 2. mars 2009 #83 Skrevet 2. mars 2009 Høres jo ut som du har fått gjort mye allerede da! Det er fortsatt såpass lenge igjen at du ikke trenger å stresse, nå som du har de "store" tingene i boks:) Har vel gjort mye av det samme, minus kjøkkenhjelp. Driver og ser på ringer nå, og jobber med å få ferdig invitasjonene snart. De burde vel ut om ikke altfor lenge? Fått ordna med noen som skal lage maten også forresten. Hvordan går det med kjolejakten? Ikke lett å bestemme seg! En del er gjort ja. I dag har jeg betalt depositum på kjolen og bestilt brudepikekjole som er en miniatyr av min. Tror det blir bra. Invitasjoner ja.... Veit ikke heilt hvordan jeg skal gjøre det.. Noen forslag?
Gjest ingi89 Skrevet 7. mars 2009 #84 Skrevet 7. mars 2009 hei eg ska ha bryllupet den 25. å vi har mye igen, e de mange fra sandes destriktet som ska gifta seg dene månden?
allyhoo Skrevet 17. mars 2009 #85 Skrevet 17. mars 2009 (endret) Nå har vi endelig fått sendt alle invitasjonene Skikkelig digg å være ferdig med det! Ønskeliste fikk vi ordnet i helgen, så det er på plass. Har prøvd litt kjoler og funnet en som er perfekt. Ser ut som vi skal komme i mål med god margin nå. Edit: Gifteringer er også kjøpt:) Endret 17. mars 2009 av allyhoo
eleit Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #86 Skrevet 17. mars 2009 Jeg fikk invitasjonene (bestilte bra optimalprint) i posten igår, og har fått navnene på idag Så nå er det bare få de levert! Deilig! Vi har egentlig ikke begynt å tenke på ønskelista enda vi da, men må vel få gjort det snart! Hvor legger dere ut ønskeliste?
dextrin Skrevet 18. mars 2009 #87 Skrevet 18. mars 2009 Hei Eleit! Er du fornøyd med invitasjonene fra Optimalprint? Vi har tenkt å bestille fra de... Du lagde både middags-, og kaffeinvitasjon der? Hvor lang tid tok det før de var levert? Noen andre som har noen gode og rimelige alternativ til trykkeri? Og forresten: Hva har dere skrevet på invitasjonene om dresskoden?? Lykke til med planleggingen!
allyhoo Skrevet 18. mars 2009 #88 Skrevet 18. mars 2009 La ut liste hos Brødrene Pedersen. De har passe blanding av fint porselen og morsomme ting til kjøkkenet Og så har de butikker i byene hvor gjestene våre bor. Måtte få gjort det så pass tidlig da vi ikke kommer til å være et sted hvor det er mulig å legge ut liste før bryllupet skal være... Er ikke alltid like praktisk å jobbe i nord norge...
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2009 #89 Skrevet 18. mars 2009 Vi har også bestilt fra Optimalprint, invitasjoner og menykort. Veldig fornøyd med begge deler! Og vi har ikke skrevet noe om dresscode, satser på gjestene order opp selv...
eleit Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #90 Skrevet 18. mars 2009 Hei Eleit! Er du fornøyd med invitasjonene fra Optimalprint? Vi har tenkt å bestille fra de... Du lagde både middags-, og kaffeinvitasjon der? Hvor lang tid tok det før de var levert? Noen andre som har noen gode og rimelige alternativ til trykkeri? Og forresten: Hva har dere skrevet på invitasjonene om dresskoden?? Lykke til med planleggingen! Bestilte både middags- og kaffeinvitasjoner fra optimalprint ja. Er kjempefornøyd med både kvaliteten på trykket og papiret! Hadde egentlig ikke ventet at det skulle være så bra kvalitet iom at det er ganske billig Tok ei uke å få dem. Kan absolutt anbefales! Vi skriver ikke noe om dresskode på invitasjonene.. Synes ikke det er nødvendig..
dextrin Skrevet 19. mars 2009 #91 Skrevet 19. mars 2009 tusen takk for hjelp! Da hopper vi også over dresskoden, den har jeg grublet på! Da blir invitasjonene bestilt i kveld! Skal dere forresten ha slør? Kjøpt på nett, eller samme sted som brudekjolen? Er usikker her, for har hørt at prisene er utrolig varierende..
allyhoo Skrevet 23. mars 2009 #92 Skrevet 23. mars 2009 Da var fotograf bestilt. Så nå mangler det bare å kjøpe kjolen jeg hat sett på. Og vi må sende inn papirene..., men det blir gjort i påsken når vi får tilbake forlovererklæringene. Vi har tenkt å ta bilder både ute og inne. Hvordan har dere tenkt å gjøre det?
Snirkel Skrevet 24. mars 2009 #93 Skrevet 24. mars 2009 Hei! 4. juli her også. Ser at det er mange av oss.
Gjest Neferet Skrevet 26. mars 2009 #94 Skrevet 26. mars 2009 Hei! 4. juli her også. Ser at det er mange av oss. Onkel reisende Mac!!! Velkommen i 4. juli-gjengen!
Snirkel Skrevet 26. mars 2009 #95 Skrevet 26. mars 2009 Onkel reisende Mac!!! Velkommen i 4. juli-gjengen! Takk! Ante ikke at det var en så populær dato... Kjenner at det begynner å nærme seg bryllup nå - er ikke like fjernt som det var. Kiler litt i magen.
Gjest Neferet Skrevet 26. mars 2009 #96 Skrevet 26. mars 2009 Takk! Ante ikke at det var en så populær dato... Kjenner at det begynner å nærme seg bryllup nå - er ikke like fjernt som det var. Kiler litt i magen. Skjønner hva du mener der, tre måneder kommer til å gå utrolig fort nå!! Har du mye i boks eller?
Snirkel Skrevet 26. mars 2009 #97 Skrevet 26. mars 2009 Skjønner hva du mener der, tre måneder kommer til å gå utrolig fort nå!! Har du mye i boks eller? Tenke... Har: Dato og sted Lokale for middag/fest samt overnatting Kjole + smykkker Antrekk til mannen Bestemt ringer, men ikke kjøpt ennå (må vente på lønn :gjeiper: ) Sendte inn prøvingspapirer i februar. Ringte Skatteetaten i går og etterlyste attesten, den er visst sendt ut nylig. Så da er det straks i orden også. Mangler egentlig bare detaljer. Hvordan går det med resten av dere? (Har ennå ikke fått lest gjennom hele tråden...)
eleit Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #98 Skrevet 26. mars 2009 Velkommen i gjengen! Ja, 4.juli er vist en veldig populær dato Merker også det at det begynner å bli kort tid igjen nå! 6.mnd siden vi satte dato, og da syntes jeg det var leeeenge til bryllupen! Men, de månedene har jo gått kjempefort. Så da tør jeg nesten ikke tenke på de tre neste! Det er jo så mye som skal gjøres!! Men, er glad jeg har dere her inne. Greit å vite litt om hvordan man ligger an :D
Phaedra Skrevet 26. mars 2009 #99 Skrevet 26. mars 2009 Bør kanskje slenge meg på jeg også. Kjente at det kilte litt i magen nå når jeg tenkte over hvor kort tid det er igjen. Vi skal gifte oss 3. juli Vi gifter oss i utlandet, (hvor vi har bodd og jobbet/studert i flere år, og opparbeidet oss en stor vennekrets). - har snakket med rådhuset og fastsatt datoen - har funnet det perfekte stedet for festen etterpå: en restaurant som ligger på stranda - har sendt ut invitasjoner. Sitter og venter på svar selv om svarfristen gikk ut for uker siden, men vi er ikke veldig stressa. Utrolig mange har indikert at de kommer (over 100, og de fleste er ikke fra landet vi gifter oss i) så det kommer til å bli kjempegøy - har funnet ringer, skal kjøpe dem om to uker - kjole er kjøpt, skal kjøpe dress til mannen og ringbærer om to uker - har funnet blomsterpikekjoler, skal prøve å bestille dem (kan jo bli spennende) Vi har også en del ting som skulle vært gjort, men pga. sykdom så har vi ikke fått det til enda: - møte med caterer (har snakket med andre og hørt at de har god mat uansett, så er ikke veldig bekymret) - velge kake, vin osv. - prøvetime hos anbefalt frisør - vi har valgt farger og tema, og må møte med dekoratør (som også hjelper til med alt det praktiske rundt bryllupet - for oss og gjestene) for å diskutere sammensetning Men dette er vel egentlig bare "kosedetaljer" som jeg regner med går i orden Oi, og så har jeg glemt å kjøpe undertøy og sko! Det må gjøres! Vel, uansett, det kiler som sagt i magen av å tenke på dette. Og jeg er så GLAD! Jeg skal gifte meg! Han blir min!!
eleit Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #100 Skrevet 26. mars 2009 Velkommen Phaedra Så gøy at det faktisk er 2 styk som skal gifte seg den 3.juli! Det var den datoen vi hadde opprinnelig! Vi rakk akkurat å ringe rundt å be de nærmeste holde av 3.juli, før vi fikk beskjed om at vi fikk 4. allikevel Ser jo ut som dere også ligger godt i rute dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå