Gå til innhold

Julibruder -09

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

Ja, nå går det jaggu unna her!! :dåne:

Gjest LindaKristin
Skrevet

Snufs...jeg er innom en tur for å melde meg ut av julibrudergjengen!! Det ble forandring i planene gitt,så jeg blir mai-brud :) Men jeg kommer likevel til å følge med dere her da! Lykke til alle sammen!!

:kose:

Skrevet

Du er jo julibryllupsfest-brud da ;)

Gjest LindaKristin
Skrevet

Jeg blir ikke DET en gang skjønner du...Lokalet var kun ledig 6.juni..

Jeg har oppdatert dagboken min (endelig :fnise: ) Ta deg en tur innom å se :)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nå er vel den rette tiden for å få panikk...

Hadde egentlig planlagt bryllup 2010, men når blir det flyttet frem til juli 2009.

Så langt er gjesteliste på plass. Presten har sagt ja, og vi skal avtale dato i morgen. Kokk er på plass, men lokale kommer an på når presten har anledning.

Ser ut som kjole, fotograf og frisør vil være på plass før påske. Klær til min kjære er noe lettere siden han skal bære uniform.

Farger for festen er på plass, men dekorasjoner har ikke blitt vurdert enda. Heldigvis har jeg en skikkelig dyktig forlover som kan hjelpe med slikt :)

Skrevet

Wow! Virker jo ikke som du har noen grunn til panikk :) For meg ser det ut som du har alt under full kontroll!

Og så gøy at du blir julibrud da :strix: Du må oppdatere oss når dato også er på plass, så jeg kan få deg på lista!

Skrevet

Slenger meg med i denne klubben, vi gifter oss 11 Juli :bryllup:

Skrevet
Wow! Virker jo ikke som du har noen grunn til panikk :) For meg ser det ut som du har alt under full kontroll!

Og så gøy at du blir julibrud da :strix: Du må oppdatere oss når dato også er på plass, så jeg kan få deg på lista!

Dato kommer med en gang den er på plass :)

Føler at jeg har rimelig kontroll, men alikevel så får jeg letterer panikk av å lese om hvor langt alle andre har kommet... Vanskeligere blir det og av at vi ikke bor i byen vi skal gifte oss i, kunne vel egentlig ikke kommet så mye lengre bort fra byen uten å forlate landet...

Skrevet

Må vel slenge meg med jeg også. Skal gifte meg 18.07.09. Begynner å få litt panikk... Føler at det er en del som mangler enda gitt...

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Jeg skal også gifte meg 18.07.09! Men det er jo leeeeeeeeeeenge ti... er det ikke? :)

Skrevet

Jeg vil også være med, vi gifter oss 4.juli vi også!

Skrevet
Jeg skal også gifte meg 18.07.09! Men det er jo leeeeeeeeeeenge ti... er det ikke? :)

Jeg har plutselig oppdaget at det faktisk ikke er så veldig lenge til gitt... Begynner å bli litt stressa. Synes ikke jeg har kommet så veldig langt i forberedelsene...

Jeg har:

-bestilt kirka

-tinga huset til middag og fest

-ordna forlovere

-sett på brudekjole

-gjestelista klar

-ordna med kjøkkenhjelp

-fått tak i toastmaster

-bestilt musikk

Det er fortsatt mye som mangler... Blir mer og mer stressa gitt... :sukk:

Skrevet

Nå sitter jeg her og lager ferdig invitasjoner, og skriver på konvolutter.

Sånt tar mye lenger tid enn jeg regna med... Men det blir veldig fint til slutt!

Jeg begynner å få roen, kjenner det skal bli deilig å få ut disse invitasjoenen!

Skrevet

Ser ut som datoen blir 3. juli her. Eventuelt 4. juli. Får endelig bekreftelse iløpet av dagen i dag :)

Så nå må jeg bare ordne med en langhelg i en by som har brudekjoler.

Skrevet

Sitter å tenker på farger jeg...

bordkortene jeg har laget er i champgane rosa med hvitt bånd og hvit kort til å skrive navnene på.

Lurer på å ha hvitt og sølv på bordene, og hvite servietter. Var litt redd for at det skulle bli for jentete, men tror det går fint siden det bare er bordkortene som har denne fargen, og fordi den ikke er "skikkelig" rosa.

Hvilke farger går dere for, jenter? :)

Skrevet

tror ikke det blir for jentete, så lenge ikke ALT går i rosa:)

vi går for lys grønn, sølv og krem. invitasjonene og bordkort blir hvertfall sånn så får vi se hva vi får til med resten av pynten!

ellers har vi fått i orden dette:

Kirke

Lokale

Fotograf

Bryllupsreise:)

Invitasjoner er sendt ut

Toastmaster

Kjolen er bestilt og betalt

Forlovere

Ordnet kokk

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet
Jeg har plutselig oppdaget at det faktisk ikke er så veldig lenge til gitt... Begynner å bli litt stressa. Synes ikke jeg har kommet så veldig langt i forberedelsene...

Jeg har:

-bestilt kirka

-tinga huset til middag og fest

-ordna forlovere

-sett på brudekjole

-gjestelista klar

-ordna med kjøkkenhjelp

-fått tak i toastmaster

-bestilt musikk

Det er fortsatt mye som mangler... Blir mer og mer stressa gitt... :sukk:

Høres jo ut som du har fått gjort mye allerede da! Det er fortsatt såpass lenge igjen at du ikke trenger å stresse, nå som du har de "store" tingene i boks:)

Har vel gjort mye av det samme, minus kjøkkenhjelp. Driver og ser på ringer nå, og jobber med å få ferdig invitasjonene snart. De burde vel ut om ikke altfor lenge? Fått ordna med noen som skal lage maten også forresten. Hvordan går det med kjolejakten? Ikke lett å bestemme seg!

Skrevet
Ser ut som datoen blir 3. juli her. Eventuelt 4. juli. Får endelig bekreftelse iløpet av dagen i dag :)

Så nå må jeg bare ordne med en langhelg i en by som har brudekjoler.

Nå er det bestemt. Det blir bryllup 3. juli!

Kirke og festlokale er i orden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...