Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #41 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Vi gifter oss også 4 juli!! Har lokale, kirke, fotograf, kjole, forlovere og toastmaster i boks.
eleit Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #42 Skrevet 8. desember 2008 Hei gjest.. Skal du ikke ha deg en bruker her inne da?
eleit Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #44 Skrevet 8. desember 2008 Weheeei!! Da kan jeg skrive deg opp på lista Og, velkommen i 4.julibrud :D
irene77 Skrevet 8. desember 2008 #45 Skrevet 8. desember 2008 Weheeei!! Da kan jeg skrive deg opp på lista Og, velkommen i 4.julibrud :D Tusen takk Koselig å være her inne! Ser mange har kommet langt i planleggingen allerede Er veldig glad kjolejakten er over! Hadde egentlig sett for meg en veldig enkel kjole, men endte opp med noe helt annet! Gleder meg til den kommer, håper det ikke er for lenge til!
Gjest LindaKristin Skrevet 8. desember 2008 #46 Skrevet 8. desember 2008 Tusen takk Koselig å være her inne! Ser mange har kommet langt i planleggingen allerede Er veldig glad kjolejakten er over! Hadde egentlig sett for meg en veldig enkel kjole, men endte opp med noe helt annet! Gleder meg til den kommer, håper det ikke er for lenge til! Akkurat samme her!Så for meg en typisk Pronovias(slik de har mye av nå) sak...endte opp med en kjole med GIGANTISK skjørt! Hihi.. Gratulerer og !!
eleit Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #47 Skrevet 8. desember 2008 Kan jo ta ei oppdatering på hvordan jeg ligger ann.. Kirke er i boks, lokale (det tror jeg at jeg har glemt å skrive i dagboka :klø, fotograf, gjesteliste, og bryllupskake, kokk... Også, tror jeg kjolen er ganske så bestemt
Toad Skrevet 8. desember 2008 #48 Skrevet 8. desember 2008 Hei, hei alle sammen! Blir hekta av å være her inne jo. Gifter oss 11. juli!! Har kirke, lokale, forlovere og antrekk til begge to klart (nesten...) Har også satt opp en grov gjesteliste og tenkt på meny og farger...
eleit Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #49 Skrevet 8. desember 2008 Du kom Ja, jeg ble fort hekta jeg også! Men, det er så morro å ha så mange å prate om bryllup om!
Gjest Neferet Skrevet 10. desember 2008 #50 Skrevet 10. desember 2008 Hei, hei alle sammen! Blir hekta av å være her inne jo. Gifter oss 11. juli!! Har kirke, lokale, forlovere og antrekk til begge to klart (nesten...) Har også satt opp en grov gjesteliste og tenkt på meny og farger... Fine avataren!!! Og velkommen i gjengen!
eleit Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #51 Skrevet 11. desember 2008 Ivitasjoner... Når har dere tenkt å sende dem ut? Og når sette SU? :klø: Har jo fått så mange bryllupsinvitasjoner, men har aldri tenkt over når vi har fått dem egentlig..
Gjest Neferet Skrevet 12. desember 2008 #52 Skrevet 12. desember 2008 Vi kommer til å sende ut våre i månedsskiftet februar/mars! Gleder meg allerede til å begynne å få svar!!
Toad Skrevet 12. desember 2008 #53 Skrevet 12. desember 2008 bryllupsTwisted: takk for det! Vi har også tenkt å sende ut invitasjoner i månedsskiftet februar/mars. Men når setter dere SU?
Gjest Neferet Skrevet 12. desember 2008 #54 Skrevet 12. desember 2008 bryllupsTwisted: takk for det! Vi har også tenkt å sende ut invitasjoner i månedsskiftet februar/mars. Men når setter dere SU? Hmm, vanskelig å si... 15.04 kanskje? Blir litt kort tid med slutten av april tror jeg, det skal jo fikses bordkort og andre ting som er litt avhengig av eksakt antall gjester... Hva tenker dere?
Gjest Ansjoni Skrevet 12. desember 2008 #55 Skrevet 12. desember 2008 Vi sender nok antageligvis ut i slutten av februar vi også. SU har jeg ikke tenkt på...men det holder antageligvis med 15.mai eller noe sånt? :klø:
eleit Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #56 Skrevet 12. desember 2008 Tror igså at februar mars er ok.. Tenker kanskje SU i mai en gang.. Vi skal jo lage maten selv, så der er vi ikke så avhengige av eksakt antall, men med tanke på bordkort, bordoppsett o.l. Greit at det ikke blir for tidlig, men ikke for seint heller, for man er jo garantert å måtte ringe rundt til noen an dem
helenen Skrevet 16. desember 2008 #57 Skrevet 16. desember 2008 heisann! får jeg bli med på lista eller? gifter meg 25. juli!
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2008 #58 Skrevet 16. desember 2008 Hmm, skjønner på dere andres SU-svar at 15.04 kanskje er tidlig... Er ivrig jeg...
eleit Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #59 Skrevet 17. desember 2008 heisann! får jeg bli med på lista eller? gifter meg 25. juli! Klart Hmm, skjønner på dere andres SU-svar at 15.04 kanskje er tidlig... Er ivrig jeg... Tja... Er vel ingenting som er for tidlig.. Det avhenger kanskje litt av om dere skal bestille om mat og slikt.. Jeg har ikke lyst til å sette SU veldig tidlig, fordi jeg tror at det betyr at jeg må ringe og mase på flere.. Men, vi har bestemt oss for 1.mai tror jeg.. Så, det er jo bare to uker senere enn dere da..
eleit Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #60 Skrevet 4. januar 2009 For oss 4.julibruder: 6 månder!! :strix: Altså, et halvt år!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå