Gå til innhold

Julibruder -09

Anbefalte innlegg

Gjest LindaKristin
Skrevet

Hei,eleit!

Jeg ville muligens tatt en tlf til fotografen ganske kjapt hvis det er en du foretrekker foran andre.. Jeg trodde jeg var ute i god tid,men det var bare så vidt det ordnet seg! :dåne:

Så utrolig søtt profilbilde du har!! :fnise:

Gjest LindaKristin
Skrevet (endret)

Og NÅ kan dere klikke å se på dagboken min:)

Fant ut at det ble noe tull da jeg ga linken navn...så den må bare være sånn:)

:klemmer:

Endret av LindaKristin
Gjest Gjest_Sommerbrud_*
Skrevet
Høres ut som om en dere har fått gjort mye!

Vi har:

- forlovere

- kjøpt brudekjole :) (den første jeg prøvde faktisk; den er bare helt perfekt!)

- ordnet kirke og lokaler, og tenker på menyen

- bestilt frisørtid, brudebuketttid

- begynt å lage invitasjonene. Vi syns det er veldig gøy å gjøre sånne kreative ting selv, og få alt i de samme fargene.

Og tror det er lurt å bestille fotograf nå også... Er det noen som vet om en bra en i Sandnes/stavanger området?

Jeg er også på jakt etter fotograf i sandnes området.

Har hørt mye bra om Arild Hjelm som har lokaler på hinna.

Kunne tenkt meg bilder som er litt utradisjonelle.

Pål H Retz skal også være bra:)

Skrevet

Da har jeg tatt grep og laget meg en bruker etter mye lesing på dette forumet.

:)

Vi gifter oss 18 juli :yvonne:

Vet ikke om vi har kommet så langt...

men HEF, lokale og vielsessted er i boks.

Har også booket en fantastisk kokk. En god konditor til bryllupskaken, og en hobbyfotograf for brudebildene :foto:

Har også kjøpt verdens vakreste kjole :) Puh.. og det var ikke enkelt..

Et tonn falt av skuldrene når den endelig var på plass:) Så nå er det bare å få de andre detaljene på plass..

Den STORE hodepinen er bordplassering :tristbla:

Oj.. holdt på å glemme.. Frisøren er også booket :)

Skrevet

Velkommen som medlem!! Det er supert å få snakke litt selv også og ikke bare lese;) Jeg innså at dette var stedet for meg første gangen jeg var innom, og ble medlem med en gang.. Jeg har ikke vært her mange dagene selv, men ELSKER dette forumet :D

Artig at du også er julibrud, jeg skal føre deg opp på lista med det samme :)

Skrevet

Må dytte opp! Tråden hadde jo havna på side 3!! Det er vel flere julibruder her inne??

Skrevet

Jeg vil også være med :jepp: Gifter meg 4. juli.

Her er vi godt i gang med planlegging. Kirke, lokale, catering og fotograf ble booket i sommer. Hi hi hi... Litt ivrig :ler: Ellers sysler jeg med invitasjoner om dagen.

Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Skrevet

Jippii!! Skal døre deg opp Samie :Nikke:

4.juli blir SUKSESS :strix:

Skrevet

Heihei, og velkommen så mye i juligjengen! Er du igang med planlegging da?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei kjære medbruder!

Neste uke skal jeg kikke på brudekjoler - igjen! :) Krysser fingrene for at jeg finner en jeg virkelig faller for denne gangen...

Har dere funnet kjole?

Har dere sendt inn ulike papirer til den store dagen? Hvilke papirer trenger vi egentlig? Litt redd for å plutselig mangle noen... :gjeiper:

Skrevet

Åh! Artig :)

Jeg må også komme meg på ny prøving snart! Da jeg var å prøve sist sa de at det skulle komme en del nye kolleksjoner i november, så jeg må vel ringe å høre om de har fått inn noe nytt snart! Jeg har funnet en som er helt fantastisk, men vil ikke bestemme meg riktig enda.. Vi har jo enda litt tid på oss.. Skal jo bare ha en brudekjole, så jeg skal nyte letingen etter den rette :jepp:

Og, de papirene har jeg egentlig ikke begynt å tenke så mye på enda.. Men søknad om prøving av ekteskap tror jeg bare er gyldig i 3 mnd, så der kan man visst ikke søke for tidlig.. Det var i allefall det de sa på kirkekontoret...

Og lykke til med kjoleprøvingen!!

Skrevet

Når jeg kom hjem fra jobb i går hadde min kjære ordnet med fotograf. Ei som han har studert sammen med er utdannet fotograf og har tatt på seg oppdraget. Hurra!

Og i dag fant jeg drømmekjolen! :)

Så føler mye er på plass nå.

Kjolen må syes bittelitt inn oppe, men først må jeg prøve den med bhèn jeg skal

ha slik at de vet hvor mye som skal syes inn. Noen som har gode tips til

undertøy til den store dagen?

Har dere tenkt på inbydelser og bordkort?

Tips tas i mot med takk :)

God helg, kjære medbruder!

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg vil også være med!! :strix:

4. juli for oss også.

Vi har booket vigsler gjennom HEF, er litt usikre på hvor vi skal ha vielsen, men vil ha den ute. Ellers har vi booket lokale for festen og catering, skal prøve å ha servering gjennom nettverk. Har funnet en frisør som kan være aktuell (hun er lærling, men vi klaffet 100%) så håper hun kan gjøre det, men ingenting er testet eller bestilt ennå. Ellers har vi begge kjolene på plass, kjæres kjole skal sys om litt, min er perfekt som den er... :) Alt som skal under kjolen må fikses senere. Blomster og kake er stor hodepine, mye å velge mellom og mye som er fint, så det blir fokus framover. Vi kommer til å ha svart, sølv og lilla som farger, har begynt med noe av bordpynt, kjøper når vi kommer over noe som er bra. Bordkort skal vi lage selv, det er nok de det blir mest jobb med av forberedelsene. Men invitasjoner og meny osv kommer vi til å trykke opp gjennom optimalprint, har funnet et design der vi liker kjempegodt. Og så har vi fikset rom for natta på stedet der festen skal være, og bryllupsreise... :rødme:

Puh, det er sikkert mer også... Men så stas vi kan ha denne tråden å samle tankene med!! :hoppe:

Gjest Neferet
Skrevet
Da har jeg tatt grep og laget meg en bruker etter mye lesing på dette forumet.

:)

Vi gifter oss 18 juli :yvonne:

Vet ikke om vi har kommet så langt...

men HEF, lokale og vielsessted er i boks.

Har også booket en fantastisk kokk. En god konditor til bryllupskaken, og en hobbyfotograf for brudebildene :foto:

Har også kjøpt verdens vakreste kjole :) Puh.. og det var ikke enkelt..

Et tonn falt av skuldrene når den endelig var på plass:) Så nå er det bare å få de andre detaljene på plass..

Den STORE hodepinen er bordplassering :tristbla:

Oj.. holdt på å glemme.. Frisøren er også booket :)

Hvordan gikk du fram for å finne bra konditor?

Ser dere også skal vies av HEF, skal dere være ute eller inne?

Skrevet

Klart du skal være med Twisted :Nikke:

Og, idag er det bare 7 måneder igjen for oss 4.juli bruder :strix:

Skrevet

Me too!

4. juli her også :P Når vi er så mange den dagen så må det jo bare bli bra vær da!

Har ordnet kjole, lokal og kirke, forlovere, brudepiker, begynt å se på mat, skrevet midlertidig gjesteliste, tenkt over brudebukett og nesten bestemt bordpynt. Fotograf er antagelig i boks, min tilkommende jobbet tidligere som boligfotograf og har dermed en tidligere kollega som antagelig kan ta bilder av oss. Toastmaster er også antagelig ordnet, en nåværende kollega av han som omtrent tilbød seg å være. Skal visst være en flink fyr. Det løftet en bør fra mine skuldre, klarte ikke vri frem i hodet hvem som kunne være toastmaster.

Skal ha festen i et lokale rett ved (nesten på) stranden (http://www.regionstavanger.com/?c=4&intro=85_614_3&PR=85_99_3&sp=NO) så temaet skal være litt marint. Skal ha skjell som bordkort, og pynte med skjell, steiner fra stranden og sånne lykter som ligner litt på lanterner. Blomsteroppsatser antagelig i blått, grønt og hvit, ser for meg brudebukett i blått og hvit. Forloverene mine (skal ha to barndomsvenninner) skal ha blå kjoler.

Brudekjolen ble en fra Agape, modellen heter Adeela. Falt for den med en gang jeg prøvde den, og selv om den egentlig var litt dyrere enn planlagt ble liksom ingen andre fine etter det. Selv om jeg var på tre andre butikker og kikket og prøvde. Rart når man faller for noe.

Har også begynt å se på priser på frisør etc. Noen som vet hva som er vanlig å betale for oppsett av hår og sminke?

Gjest Ansjoni
Skrevet

Siv June: Fantastisk sted du har valgt å ha bryllupet ditt, det er så vakkert der :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...