eleit Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 (endret) Heisann! Det er jo en skravletråd for 09-bruder, men der er det jo et sprik på 12 hele måneder. Så, jeg tenkte at vi som skal gifte oss i juli kunne ha en liten tråd hvor vi kan snakke om planlegging og sånn. Vi har jo ca like lenge igjen til den store dagen Regner med vi har en del like problemstillinger, som når sende ut invitasjoner, når booke frisør, fotograg osv. Jeg skal gifte meg 4.juli. Og er bare så vidt kommet igang. Gjestelista er nesten i boks, men vi er litt usikker på hvem som skal til middag og ikke. Ellers er det bare kirke og lokale som er i boks. Men, vi har jo enda god tid jenter. Skriv når dere skal gifte dere, så kan jeg føre det på her 3. Juli: Allyhoo Phaedra 4. Juli: Eleit Sofia1 Ansjoni Dextrin samie bryllupsTwisted Sivjune Irene77 Flogirl Snirkel 11. Juli: solsikkepiken Toad Phineas 18. Juli Bare innom Sersiv 25. Juli: Lille Bille Sommerbrud09 Frozen helenen Bomullsblomst Ligger ann til at 4.juli blir det store i år! Endret 26. mars 2009 av eleit
Gjest LindaKristin Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei,du! Vi har samme dato!!Så moro:) Sign me up
Lille Bille Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 jeg gifter meg 25. juli neste år:) har kirke og lokale i boks, og gjestelista er nesten klar!
Gjest LindaKristin Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Så moro! Jeg har akkurat laget dagbok:) Men vet ikke hvordan jeg får det til å stå Min bryllupsdagbok der og ikke linken? Noen som kan hjelpe?
eleit Skrevet 2. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2008 (endret) Så moro! Jeg har akkurat laget dagbok:) Men vet ikke hvordan jeg får det til å stå Min bryllupsdagbok der og ikke linken? Noen som kan hjelpe? Hvis du klikker på "sett inn link" så kommer det først opp at du må skrive inn linken, også får du opp ei rute hvor du kan gi linken et tittel:) Der kan du skrive hva du vil, og det er det vi får se.. Jeg er spent på hvor mange julibruder vi blir her tilsammen! Endret 2. november 2008 av eleit
Gjest Ansjoni Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Her vil jeg være med, vi gifter oss 4. juli
solsikkepiken Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Jeg vil også være med Vi gifter oss 11.juli.
sommerbrud09 Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Hei hei alle! Vi gifter oss 25. juli
eleit Skrevet 4. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2008 Hvor langt er dere kommet jenter??
Gjest LindaKristin Skrevet 4. november 2008 #11 Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvor langt er dere kommet jenter?? Jeg har fått unna veldig mye ...venter på svar fra toastmaster om han vil ta oppdraget,og planlegger invitasjoner/kirkeprogram.Ellers er det blant annet dress til min vakre tilkommende mann som står igjen:) Dere kan se i bryllupsdagboken min!Har akkurat laget den,så er ikke så fyldig enna Men skal oppdatere etter hvert:) Dere da? Endret 4. november 2008 av LindaKristin
sommerbrud09 Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Vi har kirke, prest, sang til kirken, festlokale, mat, fotograf, forlovere, brudepike og ringbærer og kjolen min. Har ideene klare til bordpynt men ikke handlet enda, og invitasjonene skal lages hos fotograf i januar/februar... Føler jeg har litt roen men er mange ting å tenke på fremdeles!
Lille Bille Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 vi har klart kirke, lokale, inn - og utmarsj i kirken, forlovere, meny, kanskje solister til kirken, kanskje kokk. skal se på kjole på lørdag, gleder meg veldig hvor raskt bør man booke fotograf?? har et par stykker vi vil snakke med, men har ikke kommet så langt ennå...
Lille Rosa Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Dere kan se i bryllupsdagboken min!Har akkurat laget den,så er ikke så fyldig enna Men skal oppdatere etter hvert:) Dere da? Linken til bryllupsdagboken din virker ikke.. :klø:
dextrin Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Hei kjære medbruder! Jeg er tydligvis også en av mange som skal gifte meg 4. juli! Smart å ha denne tråden, for jeg aner virkelig ikke hvor jeg ligger i løypa i forhold til hvor jeg burde vært Vi har: - skaffet kirke, og prest. venn av forloveden skal vie oss, og dette er hans første vielse - festlokale - og reservert en folkehøyskole hvor fleste gjestene skal overnatte (mange tilreisende) - svigerinne skal synge i kirken - har fått tak i noen sjablonger, skal se om jeg kan brette noen koslige bordkort og pynte disse med sløyfer o.l. Jeg har enda ikke skaffet meg kjole, dette var faktisk mye vanskeligere enn jeg trodde.. og så bør vi skaffe oss fotograf snart sikkert, må hvertfall begynne å høre i rundt... Hva er deres første prioritet fremover?
dextrin Skrevet 5. november 2008 #16 Skrevet 5. november 2008 Har et nytt spørsmål med en gang jeg! Hva har dere tenkt gjøre med innbydelser, kirkeprogram, o.l. Skal dere få noen til å trykke for dere? eller lager dere selv? Tar gjerne i mot gode tips, og linker osv. Er virkelig ubestemt her...
Gjest LindaKristin Skrevet 5. november 2008 #17 Skrevet 5. november 2008 Linken til bryllupsdagboken din virker ikke.. :klø: Snufs...så det akkurat!! Skal prøve å fikse det!Men dagboken heter Bjørnar+Linda=sant
solsikkepiken Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Høres ut som om en dere har fått gjort mye! Vi har: - forlovere - kjøpt brudekjole (den første jeg prøvde faktisk; den er bare helt perfekt!) - ordnet kirke og lokaler, og tenker på menyen - bestilt frisørtid, brudebuketttid - begynt å lage invitasjonene. Vi syns det er veldig gøy å gjøre sånne kreative ting selv, og få alt i de samme fargene. Og tror det er lurt å bestille fotograf nå også... Er det noen som vet om en bra en i Sandnes/stavanger området?
solsikkepiken Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 Har et nytt spørsmål med en gang jeg! Hva har dere tenkt gjøre med innbydelser, kirkeprogram, o.l. Skal dere få noen til å trykke for dere? eller lager dere selv? Tar gjerne i mot gode tips, og linker osv. Er virkelig ubestemt her... Vi lager våre selv, vi, men tror nok det kommer til å ta endel tid.... Men jeg synes det er kjempegøy med sånt! Vi gikk i forskjellige hobbybutikken der de hadde masse bordkort-modeller som vi så på for inspirasjon. Så planen er å lage invitasjoner, bordkort, kirkeprogram og sanghefte i samme stil, og med fargene beige og brunt og detaljer i oransje Ellers så er det jo mange internettsider der en kan bestille ferdige. Kommer vel an på hvordan dere vil ha det, og hvor my tid dere har
eleit Skrevet 6. november 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. november 2008 Oj! Så godt dere er kommet igang. Kirka er selvfølgelig booket. Også har vi booket to lokaler. Vi har ikke bestemt oss helt, fordi det ene er ink. mat og drikke mens det andre er kun lokale. Egentlig ønsker vi å stå for alt selv, men vi avbestiller ikke det andre før vi vet at vi har folk som sitiller opp i servering og kjøkken Jeg har elsker å holde på scrapping ol. så å planlegge bryllup er perfekt for meg. Har laget monogram og kjøpt papir for å planlegge hvordan invitasjoner bordkort etc skal se ut. Jeg har vært en gang sammen med forlovern min og prøvd kjole og har funnet en jeg liker veldig godt. Men, det skulle komme nye kolleksjoner i november/desember så, jeg vil prøve dem også. Skal være 100% sikker på at jeg får den rette kjolen Vet hvor jeg ønsker at vi skal fotograferes, så jeg burde vel egentlig bare ringe å bestille en av de nærmeste dagene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå