Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Er vi frekke som avlytter to små jenter på 5 og 6,5 år? Syne egentlig ikke det, men hadde de vært 10 år eldre kunne vi ikke gjort det.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ja, det synes jeg er ganske frekt. Litt privatliv har de da krav på. Og hva skal det være godt for?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg ser ikke helt poenget. Og privatliv bør man få selv om man er ung.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Neste gang du får en venninne på besøk så kan du jo slå på babycalleren og gi lytterdelen til datteren din.
Wildy Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Hvorfor i all verden har dere babycallen inne på romet?Det er unødvendig og direkte frekt!
-LilleFix- Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Hva er egentlig poenget med å avlytte en 5 og 6 åring ?
Brunhilde Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Jeg syns det er veldig frekt. Hva slags hemmeligheter kan 5-6 år gamle jenter ha som er farlige? Og hva skal du gjøre når hun blir eldre, når det å avlytte og kontrollere er normen for deg? Jeg syns faktisk at du burde skamme deg.
thapara Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Vannvittig frekt faktisk! Og ser virkelig ikke poenget. Om jeg først skulle spionert tror jeg det hadde gått ut over femtenåringen og ikke femåringen, for å si det slik..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Det syns jeg er fullstendig respektløst. Babycaller er nettopp det de er, nemlig til å lytte til babyer. Skjønner ikke hvorfor dere skal "spionere" på datteren deres og hennes venner. Det er ikke sikkert foreldrene til hennes venner syns det er noe ok at dere gjør dette heller. Jeg hadde blitt provosert. Selvsagt skal dere følge med dem, men det er ganske stor forskjell på å banke på døren og tittte inn at de har det bra, eller gi dem beskjed om at de må sove med med åpen dør. Men å sitte å høre på alt de prater om syns jeg er ren "lytter!"-mentalitet uten noe poeng. Hvor mye galt tror du de skal gjøre? Og du sier at om hun var 10 år eldre kunne du ikke gjort det.. altså syns du det er ok å lytte til en 10 åring, eller en 13 åring..?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes ikke det bare høres frekt ut, det høres ut som pedofili/incest! Faktisk, hvem har behov for å høre på jentungen og venninnen prate seg i mellom? Så jeg setter en finger på incest. Alt i alt tror jeg hele tråden er tull også, men det får så være.
Amalie_85 Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Jeg synes ikke det bare høres frekt ut, det høres ut som pedofili/incest! Faktisk, hvem har behov for å høre på jentungen og venninnen prate seg i mellom? Så jeg setter en finger på incest. Alt i alt tror jeg hele tråden er tull også, men det får så være. incest var da å ta i litt syns jeg. Jeg lurer jo heller på hvorfor TS følte for å ha babycallen inne hos jentene. Er det en spesiell grunn for det? Bare tenkte på om man ville valgt å gjøre det samme. Men ut fra å lese det sånn her syns jeg det er respektløs. Selv om barnet er 5-10 eller 15 så har de da rett på litt privatliv de og!
gullet76 Skrevet 1. november 2008 #15 Skrevet 1. november 2008 Herregud! Tanken har aldri slått meg en gang. Babycall slutta vi med for mange herrens år siden. Her har vi hatt overnattingsbesøk fra 4 års alderen og oppover, og har aldri tenkt på å bruke babycall engang. Det tar gjerne lengre tid før de sovner for de tuller og styrer, men da er det bare å gå opp med jevne mellomrom å få de til å roe seg.
Jade Skrevet 1. november 2008 #16 Skrevet 1. november 2008 TS: Hva i all verden er du redd for at de skal finne på?!? Eller er du bare veldig nyskjerrig? Hvis det er en eller annen krise, kan de vel sove med døren åpen? Dette synes jeg var helt utenkelig!
Gjest Emera Skrevet 1. november 2008 #18 Skrevet 1. november 2008 Dette har jeg litt vondt for å tro på. Og er det sant så har jeg vondt for å forstå det.
Gjest Tanita Skrevet 1. november 2008 #19 Skrevet 1. november 2008 Hvorfor gjør du dette, TS? Er du redd for at det skal skje noe galt? For hva galt kan egentlig skje? Eller er du, som jeg mistenker, nysgjerrig og "bare" vil lytte? Jeg syns det der blir feil. Hva om de finner babycallen?
Gjest Miley Skrevet 1. november 2008 #20 Skrevet 1. november 2008 Dette er faktisk en av de tingene jeg ikke tror på, hvem ville avlytte to små piker. Noe så gørr.. Hva spennende skal de liksom snakke om som vil interessere noen voksne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå