Gjest Scampi Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Da jeg fikk attpåklatten i fjor sommer sluttet jeg på dagen med brus, noe som er helt vanvittig rått til meg og være (var en notorisk tab x-tra-holiker på 15. året..) jaja. cola light før tab kom på markedet.. Uansett så var amminga grunn for brus-kutten, og siden da har Scampi blitt kvitt mage-plagene sine!! Har i alle år vært plaget med magevondt. Uforklarlig sådant. Perioder med å være oppblåst er bare vage minner Seriøst - livet er faktisk verdt å leve, selv uten brus. Vann og is-te er nå hoveddrikkene i mitt kosthold, og magen har det suverent. Ville bare dele dette med dere, for ikke mange tenker over hvor mange liter med brus som konsumeres i en travel hverdag.
Silfen Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Skriver under på den. Jeg elsker cola, men drikker kun litt i helgene. Ellers får jeg hyppig diare. Cola er ikke bra, altså. Men å så godt!
Tweetie_20 Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 Har også bestemt meg for å slutte med brus...har vært avhengig av Lightbrus i flerfoldige år og bestemte meg Tirsdag for å slutte totalt.Har ikke sprukke enda!!!!!!!!!!Skal klare det og dette innlegget var motiverende...takk Scampi!!
Gjest Scampi Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Lykke til Tweetie_20! Alt går bare viljen er sterk nok vettu
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #5 Skrevet 13. juni 2003 Jeg sluttet (nesten) å drikke brus etter en au-au-opplevelse på ferie en gang. Spiste is og drakk brus hele tiden og endte med kolikk som ødela de siste dagene av ferien min. Is var det uaktuelt å kutte ut, så jeg droppet brusen. Nå drikker jeg et glass i ny og ne. Ellers drikkes det vann og saft og sånt.
Gjest Candyfloss Skrevet 13. juni 2003 #6 Skrevet 13. juni 2003 Hmm. Hvis jeg drikker brus, drikker jeg Pepsi Twist. Får ikke mageproblemer, magen begynner bare å rumle noe sinnsykt. :o
Gjest Starya Skrevet 13. juni 2003 #7 Skrevet 13. juni 2003 Er en smule cola-holiker, men har nå gått oger til cola light, med planer om å trappe ned ytterligere. Tenker jeg. Kanskje. Får se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå