Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lei meg
Skrevet

Har bodd sammen noen år og forholdet er ofte preget av små bagateller som forsurer tilværelsen og fort blir store saker.

For ei stund siden foreslo jeg for samboeren at vi skulle ta et julebordscruise og oppleve noe utenfor huset. Med med bakgrunn i ovennevnte hadde han ikke lyst på noen tur med meg. Jeg ble veldig skuffet fordi jeg mener at vi trenger noen felles opplevelser å se frem til, bare vi to, uten unger.

I dag kunne har fortelle at han (og barnet hans) var invitert og skulle dra på en jubileumstur med svigers (jeg er ikke på talefot med svigers) - en sånn tur han ikke ville dra på med meg. Legger også til at han ikke alltid har det beste forholdet til svigers, og han sagt at han ikke skal på ferie med h*n igjen.

Denne turen visste han om når han sa at han ikke ville på tur med meg, men nevnte det ikke med et ord.

Jeg er fryktelig lei meg, noen som har noen synspunkter på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil ikke på tur med deg. Det er et stort signal. Han vil kanskje ikke foret seg noe/handle (han er jo mann).

Kanskje noen må stave det for dere at forholdet deres ikke er liv laga?

Skrevet

hvorfor i alle dager er dere sammen og bor sammen, dersom dere ikke kan reise på ferie sammen engang?

Det ville jeg tatt opp med ham, for om det er slik, så vil jeg si som svarer over, dette er ikke liv laga.

Skrevet

Hvorfor er du ikke på talefot med svigerfamilien din?

Spør han hvorfor du ikke er god nok å reise på ferie med, men god nok å bo sammen med. Eller fungerer du mest som hushjelp/barnepass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...