Gossip girl Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Vi nærmer oss farlig 1 år uten å ha blitt gravide. Hva slags tester tar legen å hva kan han hjelpe oss med?
pleiepike Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Vi nærmer oss farlig 1 år uten å ha blitt gravide. Hva slags tester tar legen å hva kan han hjelpe oss med? Selv her har det nå gått 1. år og vi ble sendt videre til sykehuset.. Vi venter ennå på å bli utredet, men etter hva legen fortalte var det div prøver og sædprøve av mannen i 1. omg. og hvis det ikke var hans "soldater" det var noe med ville de gå videre med å undersøke kvinnen..
NemoLinn Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Da vi hadde nærmest oss 9 mnd med prøving, fikk jeg henvisning til privat gynekolog for utredning. Startet med mannen først, og så meg.
Lucky? Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Når vi hadde prøvd ca ett år, sendte fastlegen meg til en gynekolog spesialist. Han tok innvendig ul av meg og jeg fikk konstantert pcos Fikk resept på pergotime og tok blodprøver på dag 25 i første pergotimekur. Nå er jeg på min andre pergotimekur og hadde ul på onsdag for å se om det var noen eggløsning på gang. Og det var det Tre egg som så ut til å være rimelig klare nå i helgen!
Gjest silmag Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Hei hei.. Vi tok ikke kontakt med lege før det hadde gått to år.. Angrer nå, for da kunne vi kanskje klart å skaffe oss barn innen nå.. Riktig som de andre her sier... men man må være sterk.. En virkelig berg og dalbane.. hvis ikke ting er riktig sånn som man vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå