Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2002 #1 Skrevet 14. april 2002 Hvor mange her inne fjerner ansiktshår regelmessig med voks? Milla12
Gjest Hilde Skrevet 14. april 2002 #2 Skrevet 14. april 2002 Det har jeg ærlig talt aldri hørt om - må gjøre forferdelig vondt.12
Gjest Tristessa Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Jeg fjerner det lille av bart jeg har- liker ikke å se på det, blir sprø av det rett og slett!12
Gjest Hilde Skrevet 14. april 2002 #4 Skrevet 14. april 2002 Ok, Lily, forståelig nok, det hørtes bare så fryktelig vondt ut. Jeg er heldigvis ikke plaget med hårvekst i ansiktet, så for meg er det ikke noe tema.12
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #5 Skrevet 15. april 2002 Jeg vokser barten og napper bryn hver 6. uke når jeg er til hudpleie. Litt vondt, men man venner seg til det.
Gjest sexysadie Skrevet 15. april 2002 #6 Skrevet 15. april 2002 Man napper ,silkepolerer,barberer,vokser...for å bli kvitt den uønskede hårveksten. D å være kvinne er jo fandeme ett heldagsprosjekt. Kanskje man skulle søke om landbruksstøtte?
Lille Skrevet 17. april 2002 #7 Skrevet 17. april 2002 Hei, SexySadie! Liker kommentarene dine, sitter her og humrer for meg selv. 12
Gjest care Skrevet 17. april 2002 #8 Skrevet 17. april 2002 Kan man vokse ansiktshår hjemme? Og hvor får man kjøpt slik? Er grønn når det gjelder voks og livredd for smerte.12
Gjest Tristessa Skrevet 17. april 2002 #9 Skrevet 17. april 2002 Det finnes noe som heter Veet ansiktsstrips som er effektive, det er diss jeg bruker. Og det gjør ikke så vondt som en skulle tro, hvis en bare har teknikken inne...12
Søtpotita Skrevet 8. januar 2004 #10 Skrevet 8. januar 2004 en ting jeg lurer på...kjøpte sånne VEET voksstriper...det er jo bare klistermerker...la det på et hudområde og fulgte bruksanvisning...men det ble jo bare kliss!! Det var for svakt til at noen hår fulgte med, ble bare blått klister, skikkelig dårlige greier...hva gjør jeg feil? For det skal vel være meningen at håret skal BORT?
Gjest Tristessa Skrevet 8. januar 2004 #11 Skrevet 8. januar 2004 Blå? :o Ansiktsvoksen er gulgjennomsiktig. Sikker på at du fulgte bruksanvisningen, og ikke hadde sminke/hudkrem på deg? Stripsene til bena er blå, og de er jeg heller ikke fornøyd med.
Suzy Skrevet 9. januar 2004 #12 Skrevet 9. januar 2004 Man napper ,silkepolerer,barberer,vokser...for å bli kvitt den uønskede hårveksten. D å være kvinne er jo fandeme ett heldagsprosjekt. Kanskje man skulle søke om landbruksstøtte? Den kommentaren har du stjælt fra Briget Jones...
Nana Skrevet 9. januar 2004 #13 Skrevet 9. januar 2004 Jeg har også kjøpt strips til ansiktet som er blå. Står "ansikt og bikinilinje på dem". Du må gni litt på stripsen og så røske den av kjempefort. Jeg satt også igjen med blå lepper de første to gangene jeg prøvde men nå har jeg fått det til. Gjorde veeeeldig vondt, da, så jeg tror jeg holder eg til hårfjerningskrem :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2004 #14 Skrevet 9. januar 2004 For tiden bleker jeg "barten", men vurderer å gå over til voksing. Har noen spm som jeg håper noen av dere voksere kan svare på: Hvor fort vokser hårene ut igjen? Blir hårene hardere etter voksingen? Får man stubber når de vokser ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå