Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hvor mange her inne fjerner ansiktshår regelmessig med voks?

Milla12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg ærlig talt aldri hørt om - må gjøre forferdelig vondt.12

Gjest Tristessa
Skrevet

Jeg fjerner det lille av bart jeg har- liker ikke å se på det, blir sprø av det rett og slett!12

Skrevet

Ok, Lily, forståelig nok, det hørtes bare så fryktelig vondt ut. Jeg er heldigvis ikke plaget med hårvekst i ansiktet, så for meg er det ikke noe tema.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vokser barten og napper bryn hver 6. uke når jeg er til hudpleie. Litt vondt, men man venner seg til det.

Gjest sexysadie
Skrevet

Man napper ,silkepolerer,barberer,vokser...for å bli kvitt den uønskede hårveksten. D å være kvinne er jo fandeme ett heldagsprosjekt.

Kanskje man skulle søke om landbruksstøtte?

Skrevet

icon_lol.gif

Hei, SexySadie! Liker kommentarene dine, sitter her og humrer for meg selv. icon_lol.gif12

Skrevet

Kan man vokse ansiktshår hjemme? Og hvor får man kjøpt slik? Er grønn når det gjelder voks og livredd for smerte.12

Gjest Tristessa
Skrevet

Det finnes noe som heter Veet ansiktsstrips som er effektive, det er diss jeg bruker. Og det gjør ikke så vondt som en skulle tro, hvis en bare har teknikken inne...12

• 1 år senere...
Skrevet

en ting jeg lurer på...kjøpte sånne VEET voksstriper...det er jo bare klistermerker...la det på et hudområde og fulgte bruksanvisning...men det ble jo bare kliss!! Det var for svakt til at noen hår fulgte med, ble bare blått klister, skikkelig dårlige greier...hva gjør jeg feil? For det skal vel være meningen at håret skal BORT?

Gjest Tristessa
Skrevet

Blå? :o Ansiktsvoksen er gulgjennomsiktig. Sikker på at du fulgte bruksanvisningen, og ikke hadde sminke/hudkrem på deg? Stripsene til bena er blå, og de er jeg heller ikke fornøyd med.

Skrevet
Man napper ,silkepolerer,barberer,vokser...for å bli kvitt den uønskede hårveksten. D å være kvinne er jo fandeme ett heldagsprosjekt.

Kanskje man skulle søke om landbruksstøtte?

Den kommentaren har du stjælt fra Briget Jones... :ler:

Skrevet

Jeg har også kjøpt strips til ansiktet som er blå. Står "ansikt og bikinilinje på dem". Du må gni litt på stripsen og så røske den av kjempefort. Jeg satt også igjen med blå lepper de første to gangene jeg prøvde men nå har jeg fått det til. Gjorde veeeeldig vondt, da, så jeg tror jeg holder eg til hårfjerningskrem :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

For tiden bleker jeg "barten", men vurderer å gå over til voksing.

Har noen spm som jeg håper noen av dere voksere kan svare på:

Hvor fort vokser hårene ut igjen?

Blir hårene hardere etter voksingen?

Får man stubber når de vokser ut?

• 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...