Gå til innhold

Tips til billige bryllupssko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har kjoler som går i de kalde hvit-tonene, gjerne med sølv eller krystallpynt/broderi kan dere sjekke ut de nye selskapsskoene som er hos økonomisko. De er egentlig en "satengaktig" sølvsko med lukket tå og rund tupp, men den er så lys at den nesten ser "hvit" ut og med reimer med sølvglitter. Veldig god å gå i (med min fot iallefall :jepp: ) og koster bare kr.299.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til dere som har kjoler som går i de kalde hvit-tonene, gjerne med sølv eller krystallpynt/broderi kan dere sjekke ut de nye selskapsskoene som er hos økonomisko. De er egentlig en "satengaktig" sølvsko med lukket tå og rund tupp, men den er så lys at den nesten ser "hvit" ut og med reimer med sølvglitter. Veldig god å gå i (med min fot iallefall :jepp: ) og koster bare kr.299.

Tusen takk for tips som nå er notert! :)

Skrevet

Jeg ville kjøpt den i god tid før bryllupet og virkelig testet den ut (gjerne på byn osv) - selv om det innebar å kjøpe et par til senere. Har ei veninnen som kjøpte høyhelt sko der engang, og begge helene falt av samme kveld (før vi hadde rukket å kommet oss ut på byn ("heldigvis"))

Skrevet

Holder nok å teste de godt hjemme, har rimelig skodilla og har flere selskapssko fra både billige og dyre butikker og har aldri opplevd at en hæl har knekt.

Jeg kjøper stort sett dyre sko og er kresen på lest og stoff, men disse virket som de har en stødig lest og hæl og ingen gnagepunkter. Det er tross alt en sko vi skal bruke en dag, klart det blir en del gåing, men også mange timer hvor en sitter. Funker det for et julebord funker det for et bryllup tenker jeg da (jeg er nemlig danseløve og da blir det mange timer tråkking på julebord).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...