Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Min venn vil kjøpe leilighet. Får han i det hele tatt noen leilighet til prislapp 1 mill i Oslo/Stavanger? Når ville dere ha anbefalt ham å kjøpe? Han/vi har ikke så god greie på boligmarkedet...men min venn kunne nok tenke seg å kjøpe når prisene kanskje ble lavere slik at han fikk råd. Boligekspertene er sikkert på KG. Kanskje de til og med kommer med et tips?
Gjest Løve66 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er ikke noen boligekspert, men hvis jeg var på jakt etter bolig ville jeg definitivt startet på finn.no . Der ligger det så mange boliger til salgs at det skal være greit å få oversikt over hva man kan få til 1 mill (men det er nok ikke rare greiene man får for 1 mill med mindre det er mye fellesgjeld).
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Kan man i det hele tatt få kjøpt en liten 2 roms leilighet til 1-1,2 mill med lav fellesgjeld (1-3.000) i Oslo eller Stavanger? Finnes de på www.finn.no og www.privatbolig.no ?
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Ta en titt på Finn ja. Gjorde et søk nå og fikk 52 treff i Oslo på leiligheter med pris maks 1 mill (inkl fellesgjeld). Hovedsaklig er det da snakk om boliger på mellom 20-30 m2. Gjerne også med noe behov for oppussing.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Ta en titt på Finn ja. Gjorde et søk nå og fikk 52 treff i Oslo på leiligheter med pris maks 1 mill (inkl fellesgjeld). Hovedsaklig er det da snakk om boliger på mellom 20-30 m2. Gjerne også med noe behov for oppussing. Men du, si meg hvor mye du tror man kan leie ut en slik for..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå