Gå til innhold

Lokale i Trondheim

Fremhevede innlegg

Gjest bellami
Skrevet

Noen som vet av lokale til å ha bursdagsfest i Trondheim for ikke så altfor dyr penge?

Har tenkt å be 150 stk.

Down town, tiger tiger, ricks osv har kanskje sånt tilbud? Men sikkert rådyrt !

Også hørt at Mc-brakka på Lerkendal kanskje er til leie for sånt?

Men jeg vetikke.... Vet du? :)

Håper noen vet av noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ricks o.l. har egne avdelinger der dere alle kan få gratis inngang.. Har hvertfall på slike fester... Eneste er vel at man må dra dit ganske tidlig, og 150 stk skaper jo mange folk og mye salg av alkohol også tidlig på kvelden

Gjest Bolledeig
Skrevet

Vanligvis er utesteder ikke dyrt i det hele tatt, nettopp fordi at gjestene genererer inntekter. Om man derimot skal ha rabatt i baren i tillegg, da blir det fort mye dyrere.

Skrevet

jeg vet at tiger tiger leier gratis så fremt dere må komme tidlig.. men hvis det er bursdagsfest er kanskje det meningen? Gjestene dine slipper inn gratis også, de har lister hvor gjestene dine står på, så er det bare å melde seg til dørvakta!

Ellers har vi leid Ricks også, da leide vi øverste etasje, men da hadde vi middag der også, så vi betalte jo for den... Jeg var ikke så fornøyd med Ricks, de sa at de ikke skulle slippe inn noen andre der før etter kl 11, men det var andre der lenge før det!

Down town vet jeg ikke noe om, men trur kanskje det også er gratis, så fremt man kommer tidlig, og at man kan åpne for resten av folka etter 11.

=)

Skrevet

Buranhus da? Eller Rosendal teater? Jeg vetikke om de arrangerer sånnt, men...

Flere som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...