Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hei. Jeg har så mange spørsmål i hode mitt....Jeg bor nå sammen med en mann,,som er snill som dagen er lang,,,vi skal gifte oss til sommeren,,.. Er meningen. Men han har en eks som har laget bare bråk for oss siden April.... Nå er det November... Hun sender meldinger,, og forteller meg at hun mottar penger fra han, og de møtes til lunsj innimellom. Hun gikk til advokat for en stund tilbake, for hun mente at hun ikke hadde fått noe av boet, da de gikk fra hverandre. Men da min samboer kom hjem fra jakt, så var det ikke noe igjen. Nå har vi skaffet advokat vi også... Jeg møtte henne for noen dager siden,, og da forteller hun meg hvor mye han lyver til meg,, og at hun hadde fått en konvolutt med 30.000 kroner for å la være å gå videre med advokaten... Hun får fortsatt penger av han sier hun,,men jeg må ikke få vite det, for a blir det bråk hjemme mener hun at han sier til henne. Hva skal man gjøre med slike mennesker,,,for nå er min grense nådd.... Er det noen som har noen ide til meg, så kom med det...Jeg er rådløs... Dette har da holdt på siden April.....Og vi blir ikke kvitt henne i det hele tatt....Hun lyver om alt,, til og med til sin egen datter, og familie...Alle sier de ikke vil ha noe med henne å gjøre, fordi hun lyver om alt,,,men hun må jo tro på dette selv..Eller??? Hva skal jeg gjøre???? jeg orker snart ikke mer........
Jigva Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Lurer på om jeg har lest et sted at lystløgnere gjerne tror på sine egne løgner. De vet ikke lenger hva som er den virkelige sannheten. Hva du skal gjøre? Tja, min mening er nå at du bare må bestemme deg for om du vil tro på samboern din eller ikke og stå fast på den meningen. Eneste jeg kan tenke meg er at om dere konstant står som en samlet front foran henne så vil hun tilslutt gi opp å prøve å splitte dere. Ellers så har jeg egentlig lite erfaring på det området, men det er hvertfall dette som virker logisk i min hjerne
Nadir Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Fortell advokaten din at hun plager deg og sprer løgner som hun ikke kan bevise. Det er en måte å få henne til å ungå deg, eller så vil du saksøke henne.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Fortell advokaten din at hun plager deg og sprer løgner som hun ikke kan bevise. Det er en måte å få henne til å ungå deg, eller så vil du saksøke henne. Hei... Ja, jeg har sagt til advokaten alt dette, men hun mener at vi skal avvente hele grieien...Vi skulle hatt svar for lenge siden visst saken ble henlagt..Men de svarer ikke...Dette jeg ha skrevet er bare en liten brikke i alt hun har gjort..... Det går utover forholdet mitt o gså..... Men det er vel det hun vet og vil oppnå med dette......
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Lurer på om jeg har lest et sted at lystløgnere gjerne tror på sine egne løgner. De vet ikke lenger hva som er den virkelige sannheten. Hva du skal gjøre? Tja, min mening er nå at du bare må bestemme deg for om du vil tro på samboern din eller ikke og stå fast på den meningen. Eneste jeg kan tenke meg er at om dere konstant står som en samlet front foran henne så vil hun tilslutt gi opp å prøve å splitte dere. Ellers så har jeg egentlig lite erfaring på det området, men det er hvertfall dette som virker logisk i min hjerne Ja, vi har prøvd det meste nå..Vi har ikke svart på telefoner, og meldinger heller,,,men vi møtte henne her om dagen,, og da klarer hun å stå å se samboeren min rett i øynen å si at alt det hun hadde sagt var sant,,,Om pengene og at de møttes ,osv,,,så jeg ble vel litt satt ut.....
Nabodama Skrevet 31. oktober 2008 #6 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, vi har prøvd det meste nå..Vi har ikke svart på telefoner, og meldinger heller,,,men vi møtte henne her om dagen,, og da klarer hun å stå å se samboeren min rett i øynen å si at alt det hun hadde sagt var sant,,,Om pengene og at de møttes ,osv,,,så jeg ble vel litt satt ut..... Hva om det er noe sant i det hun sier? Hvordan vet du 100% at det ikke er det?
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. oktober 2008 #7 Skrevet 31. oktober 2008 Men kan jo hende det er samboeren din som lyver? TENKT på det?
Nadir Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Hei... Ja, jeg har sagt til advokaten alt dette, men hun mener at vi skal avvente hele grieien...Vi skulle hatt svar for lenge siden visst saken ble henlagt..Men de svarer ikke...Dette jeg ha skrevet er bare en liten brikke i alt hun har gjort..... Det går utover forholdet mitt o gså..... Men det er vel det hun vet og vil oppnå med dette...... Ikke gi opp! Begge to kan gå til politiet og klage. Også snakk med mobiloperatøren din hvis hun plager deg på telefonen. Men den viktigste er at det er hun som lyver, ikke samboeren din.
Kyllingwok Skrevet 1. november 2008 #10 Skrevet 1. november 2008 Skjønner at det er slitsomt, men ikke gi opp for da "vinner" hun, da har hun klart å splitte dere. Faren min var gift med ei sånn dame engang, og det tok nesten knekken på mamma og forholdet dem imellom. Men de stod opp mot henne, og den dag i dag har de det fortsatt bra sammen, og hun har innsett at hun er den tapende part. Hold ut
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #11 Skrevet 1. november 2008 Jeg slenger meg på "er du helt sikker på at hun er den eneste som lyver her?"-koret, først og fremst. Hvis hun er en faktisk "lystløgner" så er det gode sjanser for at hun ikke kan styre seg. I visse tilfeller så kan hun tro på det hun forteller slik. Slike ting kommer sjeldent av seg selv, eller alene, så er hun syk kan hun ha en del andre problemer også. Ved å reagere på henne så gir dere henne det hun trenger. Advokater, stress og mas gir henne bare enda mer. En politianmeldelse er fantastisk. Jo mere drama, jo bedre. Du spør hva man skal gjøre med slike mennesker? Overse de. De skiller ikke mellom positiv og negativ oppmerksomhet. All oppmerksomhet er bra. Ikke stopp når dere møter henne på gaten, ikke reager på henne. Lat som om hun er luft, uansett hva hun gjør. Hver gang en av dere reagerer på henne, så vinner hun. Og gir hun seg ikke så kan det jo tenkes at noen gir henne grunn til å fortsette.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #12 Skrevet 1. november 2008 Skjønner at det er slitsomt, men ikke gi opp for da "vinner" hun, da har hun klart å splitte dere. Faren min var gift med ei sånn dame engang, og det tok nesten knekken på mamma og forholdet dem imellom. Men de stod opp mot henne, og den dag i dag har de det fortsatt bra sammen, og hun har innsett at hun er den tapende part. Hold ut nemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå