Gå til innhold

jenter med pulesveis

Fremhevede innlegg

Skrevet

er jeg den eneste som digger unge jenter sin fluffye hårfrisyrer?

Skulle ønske at alle damer hadde sånt hår. Spesielt når det er skikkelig bustete og berterte og sånn.

Egentlig synes jeg det er drit harry men det er samtidig sexy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig representativ med tanke på at jeg ikke er interessert i jenter på det seksuelle plan.

Synes slike frisyrer er helt latterlige. Gir meg en god latter i løpet av dagen, og som kjent så forlenger det livet

:skratte:

Noe slikt du mente? :ler:

Skrevet
Nå er ikke jeg så veldig representativ med tanke på at jeg ikke er interessert i jenter på det seksuelle plan.

Synes slike frisyrer er helt latterlige. Gir meg en god latter i løpet av dagen, og som kjent så forlenger det livet

ja

Gjest pinkbunni
Skrevet

Så enig, så enig!

Jeg synes det er morsomt at jeg bruker tid på badet om morgenen for å _ikke_ se sånn ut på håret, så bruker de kanskje tre eller fire ganger så lang tid på å se ut som om de nettopp har stått opp :P:skratte:

Men _litt_ ruffsete er greit, når jeg skal på byn og ut på byn, men da er det ikke så vilt som det jeg har sett mange småjenter går rundt med til hverdags..

Gjest postsekk
Skrevet (endret)

Pulesveis er jo bare såååå kult da! Søstra mi på 14 har det heeeele tiden lizm, og herregud hu og venninnene ser så teite ut :Hehe:

Jeg innbiller meg at det er for å skape like mye luft rundt hodet som inni..? :forvirret:

Endret av postsekk
Gjest Chrizzy
Skrevet

Skulle ønske at alle damer hadde sånt hår. Spesielt når det er skikkelig bustete og berterte og sånn.

Eli Hagen!

:fnise:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Heter det pulesveis? Hvorfor det da?

Ligger de å roter seg febrilskt (må være ganske febrilsk berørelse for å få en sånn sveis) oppe i håret når de puler?

tihi

Gjest Sandbekken
Skrevet

haha ja jeg får ikke sånn sveis av puling.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...