Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Er dette merket kommet til norge nå? Jeg så sånn fort i et blad, husker ikke om det var kammille eller var det et annet, der sto det bilde av forskjellig sminke fra Bobbi Brown..... å da sto det nå som bobbi brown har kommet til norge ... osv Venter i spenning jeg skjønner dere. Har dere noen favoritter fra Bobbi Brown, i så fall hva da?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ingen som har erfaringer på produkter fra dette merket?
Bjørnemor Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Jeg har planer om å kjøpe meg Bobbi Brown sminke.. tror de er kommet til Norge nå.. Skal visst være kjempebra sminke har jeg hørt.. Hilde Christina har skrevet om det i bloggen sin.. gå inn der og skriv Bobbi Brown i søkefeltet hennes, så får du opp det hun har prøvd og vurdert.. :-) http://www.hildechristina.com/
Gjest Deception Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg er veldig glad i eyelineren i geleform, men jeg har lest flere steder at de har en tendens til å tørke ut raskt. Jeg har også et par øyeskyggepaletter, men de er jeg ikke så begeistret for, rett og slett fordi jeg synes at fargene er kjedelige.
Gjest Deception Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg har en som heter Velvet Plum eye palette, som jeg egentlig ikke liker noen av fargene i (sånn er det å shoppe på nett), og en annen jeg ikke husker navnet på. Sorry, lite hjelp.
Gjest Gjest_Nusse_* Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Bobby Brown kommer på Estherique Steen og Strøm om 2 uker
Rosenrød Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med en øyeskyggepalett i naturlige, matte farger. Og så elsker jeg shimmerbrick i fargen bronze.
mari4ever Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Jeg er veldig fornøyd med en øyeskyggepalett i naturlige, matte farger. Og så elsker jeg shimmerbrick i fargen bronze. Dette er vel selvfølgelig bare Oslo som får Bobbi Brown? bor i stavanger og er veldig nyskjerrig. kan ikke bestille prøver på foundation av dette merket. Venninna mi som går på make up skole er utrolig fornøyd med alt fra merket. og hun har lik hud som meg og håper inderlig jeg får en foundation jeg er FORNØYD med. prøvd utallige merker og begynner å svi i lommeboka nå kjenner jeg :gjeiper:
Rosenrød Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Jeg bor i Stavanger, så jeg bestilte produktene fra Ebay.
Gjest Deception Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Jeg har hørt at foundationene fra Bobbi Brown er temmelig middelmådige, og at enkelte av dem har en tendens til å ligge oppå huden uten å trekke inn. Dette gjelder i hvertfall Moisture Rich og den flytende Oil-free Even Finish. Jeg har tenkt å bestille en rouge fra BB, i hvertfall.
mari4ever Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 Jeg bor i Stavanger, så jeg bestilte produktene fra Ebay. Prøvd å få til ebay men ender alltid opp med en selger det står gratis frakt til norge men så er det ikke det plutselig og blir mye dyrere. fatter overhodet ikke ebay Prøvd og få hjelp her også når jeg bestilte men det gikk jo ikke nei.
Ciara Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Jeg har en rouge derfra som jeg liker kjempegodt. Ikke like stor favoritt som Paula Dorf, men fortsatt bra.
mari4ever Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Jeg har hørt at foundationene fra Bobbi Brown er temmelig middelmådige, og at enkelte av dem har en tendens til å ligge oppå huden uten å trekke inn. Dette gjelder i hvertfall Moisture Rich og den flytende Oil-free Even Finish. Jeg har tenkt å bestille en rouge fra BB, i hvertfall. ûffda^^ det hørtes ikke bra ut. de på makeupaelly skal visst være fornøyd med BB sin foundation og vennina mi som har temmelig problemer med å finne en foundation som du ikke blir blank på to sekunder av;)
Gjest Deception Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 ûffda^^ det hørtes ikke bra ut. de på makeupaelly skal visst være fornøyd med BB sin foundation og vennina mi som har temmelig problemer med å finne en foundation som du ikke blir blank på to sekunder av;) Nåja, ratinger på rundt 3-3.5 og 50% "would buy again" er ikke akkurat imponerende? Men man kan jo finne gull, selv om den generelle opinionen ikke peker i positiv retning.
mari4ever Skrevet 2. november 2008 #16 Skrevet 2. november 2008 Nåja, ratinger på rundt 3-3.5 og 50% "would buy again" er ikke akkurat imponerende? Men man kan jo finne gull, selv om den generelle opinionen ikke peker i positiv retning. åjaaaa. beklager. så ikke på would buy agian:S nei da blir det ikke noe kjøp på den på meg heller. forsetter letingen jeg. heldige de som ikke har fet t-zone. skulle virkelig ønske jeg hadde tørr hud nå Myye enklere å finne en foundation. Fått masse prøver på parfymerier også på en drøss av foundation.....ingenting som hjelper du
Tigerlily Skrevet 2. november 2008 #17 Skrevet 2. november 2008 Har en øyenskyggepalett i naturlige, matte skygger. Og de gir ca ingen farge, ikke en gang "your eyes but better" som jo er meningen. Den mørkebrune er forsåvidt grei, den er bra over eyelinern og som soteskygge. Men en av fem er ikke akkurat suksess.
Gjest Deception Skrevet 2. november 2008 #18 Skrevet 2. november 2008 (endret) åjaaaa. beklager. så ikke på would buy agian:S nei da blir det ikke noe kjøp på den på meg heller. forsetter letingen jeg. heldige de som ikke har fet t-zone. skulle virkelig ønske jeg hadde tørr hud nå Myye enklere å finne en foundation. Fått masse prøver på parfymerier også på en drøss av foundation.....ingenting som hjelper du Du har nok for høye forventninger. Ingen foundation i verden vil gi et flott resultat hvis underlaget ikke er bra. Du bør starte med å finne en riktig hudpleie for deg som kan holde fettproduksjonen noenlunde i sjakk, deretter er det lurt å bruke en primer før foundationen. Muligens kan Matt Touch-serien fra YSL være en idé å prøve, den har i hvertfall fått positive mottakelser på div. boards. (Og tørr hud er faktisk ikke så mye bedre, tro meg). Har en øyenskyggepalett i naturlige, matte skygger. Og de gir ca ingen farge, ikke en gang "your eyes but better" som jo er meningen. Den mørkebrune er forsåvidt grei, den er bra over eyelinern og som soteskygge. Men en av fem er ikke akkurat suksess. Sånn som min Velvet Plum-palett; Keiserens Nye Øyeskygger? Den hvite ser ut som mel, den rosaaktige er feil farge for meg, og for matt, den som ser bronsefarget ut blir grå på huden, og den mørke, espresso, er OK som liner. Endret 2. november 2008 av Deception
mari4ever Skrevet 2. november 2008 #19 Skrevet 2. november 2008 Du har nok for høye forventninger. Ingen foundation i verden vil gi et flott resultat hvis underlaget ikke er bra. Du bør starte med å finne en riktig hudpleie for deg som kan holde fettproduksjonen noenlunde i sjakk, deretter er det lurt å bruke en primer før foundationen. Muligens kan Matt Touch-serien fra YSL være en idé å prøve, den har i hvertfall fått positive mottakelser på div. boards. (Og tørr hud er faktisk ikke så mye bedre, tro meg). Sånn som min Velvet Plum-palett; Keiserens Nye Øyeskygger? Den hvite ser ut som mel, den rosaaktige er feil farge for meg, og for matt, den som ser bronsefarget ut blir grå på huden, og den mørke, espresso, er OK som liner. Det er bra jeg er kresen og takk gud for makeupalley.com:) Jeg har gode hudpleie rutiner, renser huden hver kveld med dermalogica produkter tilpasset min hudtype normal/fet( kan ikke brukes morgen og kveld for da blir jeg tørr, like så greit å tørre t-zonen litt:p). brukt det nå en stund og er fornøyd med hudpleien men make-upen sitter ikke noe bedre. Når jeg blir blank etter en halvtime eller mindre når jeg bruker pudder oppå igjen, er jeg DA kresen? det synes jeg absolutt ikke. mange av parfymeri damene har lagt foundation og pudder oppå meg selv, og spurt om jeg skal komme tilbake etter en time. de ser problemet selv også at jeg blir utrolig blank.De de lurer på om det er produktet det er noe feil med.... huden min er veldig rar rett og slett Vet det ikke er noe vidunder produkter men er jeg kresen når jeg mener en foundation/pudder burde matte mer enn en halv time?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #20 Skrevet 2. november 2008 Har en rouge fra BB som jeg liker farven på, og ok holdbarhet, ikke så god som Chanel sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå