Gjest Nisseline Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skal ha en førjulskveld med venner og skal servere grøt. Synes det er godt med litt enkel spekemat med flatbrød til - men passer det ved siden av risengrynsgrøt? Vi er ikke så veldig glad i rømmegrøt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, vi pleier alltid å ha spekepølse til risengrynsgrøten, vi. Godt med noe salt til alt det søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Spekemat til risengrynsgrøt er kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanelia Skrevet 31. oktober 2008 #4 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, det passer kjempegodt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minemor Skrevet 31. oktober 2008 #5 Del Skrevet 31. oktober 2008 Perfekt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 1. november 2008 #6 Del Skrevet 1. november 2008 Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 1. november 2008 #7 Del Skrevet 1. november 2008 Det hørtes rart ut for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2008 #8 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, det går helt fint å servere spekemat ved siden av risengrynsgrøt. Jeg har aldri smakt det selv, men kjenner mange som sier det er veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er vokst opp med risengryngrøt først, og så spekemat servert rett etterpå. Men mannen er vokst opp med spekematen sammen med grøten. Tradisjonene er nok forskjellige fra ulike steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2008 #10 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er vokst opp med risengryngrøt først, og så spekemat servert rett etterpå. Men mannen er vokst opp med spekematen sammen med grøten. Tradisjonene er nok forskjellige fra ulike steder. Det er de nok. Jeg er oppvokst med at vi ikke spiser spekemat på julaften i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 1. november 2008 #11 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg syns ikke det er rart. Helt normalt her jeg bor i landet i alle fall, og kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 1. november 2008 #12 Del Skrevet 1. november 2008 Det er de nok. Jeg er oppvokst med at vi ikke spiser spekemat på julaften i det hele tatt. Dette skal ikke serveres julaften, men en kveld tidlig i desember. Høres ut som dette passer fint sammen, takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. november 2008 #13 Del Skrevet 1. november 2008 Dette skal ikke serveres julaften, men en kveld tidlig i desember. Høres ut som dette passer fint sammen, takk for tilbakemeldingene! Da misforstod jeg. Uansett så er jeg ikke vant med det sammen, men det høres veldig godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #14 Del Skrevet 1. november 2008 Det er helt normalt med spekemat og risengrynsgrøt der jeg kommer fra, kan ikke tenke meg grøten uten spekematen, det blir rett og slett for søtt. Helst skal man steke spekeskinka og servere den på flattbrød... nam!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå