lille katt Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Da jeg var liten på begynnelsen av 80-tallet, hadde vi sånne utrolig kule Donald-figurer i papp med armene rett ut, som man kunne brette rundt brusflaskene, og som man tredde sugerøret gjennom armene på. Litt knotete å forklare, men dere som opplevde dem skjønner sikkert hva jeg mener! Stor suksess i barneselskapene! Eksisterer noe slikt fremdeles? Noen som vet?
Meaty Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Å ja! Vi brukte dem som bordkort på barnebursdager! De var fine. Har dessverre ikke sett dem på mange år...
hufsa! Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Da jeg var liten på begynnelsen av 80-tallet, hadde vi sånne utrolig kule Donald-figurer i papp med armene rett ut, som man kunne brette rundt brusflaskene, og som man tredde sugerøret gjennom armene på. Litt knotete å forklare, men dere som opplevde dem skjønner sikkert hva jeg mener! Stor suksess i barneselskapene! Eksisterer noe slikt fremdeles? Noen som vet? He he ja,de husker jeg.Huff mye man savner som det er slutt på..Har ikke sett de noen vei,så det er vel ut for mange år siden skal du se..
lille katt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2008 Men de MÅ vel eksistere et eller annet sted på planeten? Hadde vært interessant å vite hvilket land de var produsert i....
Cata Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 Husker dem også, men har ikke sett dem siden jeg selv var barn - men.....kan du ikke lage selv? Man tager 1 stk Donald i passende fasong og limer på "beltet" som skal rundt flaskehalsen. Vips - problem solved.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå