Gjest Gjest_linn_* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ser etter en hotmail mail notifier som har kun det og ikke masse annet. Kan gjerne være en med lesebekreftelse,om det finnes, også men ikke nødvendigvis. Helst være lett å installere. Kan godt koste penger men vil ha en med Free Trial så jeg får testet den ut først. Og en som sjekker for mail ofte. Vet dere om en dere vil anbefale?
mmmSjokolade Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hva med gmail? De har en grei notifier også
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Hva med gmail? De har en grei notifier også Har det i gmail. Ønsker å ha det i hotmail også
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 ePrompter Genialt og knøttlite program som kan brukes som mail notifier til de aller fleste mailtjenester. Du velger selv hvilke tjenester du vil legge inn i programmet. Du kan også lese mailene fra programmet, i en super-minimalistisk leser som ikke viser stort annet enn ren tekst og html. Midt i blinken for å kjapt sile ut spam og virusmail før du henter det inn i din vanlige mailleser.
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 ePrompter Genialt og knøttlite program som kan brukes som mail notifier til de aller fleste mailtjenester. Du velger selv hvilke tjenester du vil legge inn i programmet. Du kan også lese mailene fra programmet, i en super-minimalistisk leser som ikke viser stort annet enn ren tekst og html. Midt i blinken for å kjapt sile ut spam og virusmail før du henter det inn i din vanlige mailleser. Ok da har jeg lastet ned ePrompter og oppgitt en hotmailkonto,testet ut ved å sende mail til meg selv. Men ingen varsel. Hva har jeg gjort galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå