Gå til innhold

Avansert fotoprogram

Anbefalte innlegg

Gjest Smileyvero
Skrevet

Jeg er utrolig interessert i fotoprogram(helst gratis...)som viser kalde/varme elementer i bildet...usikker på hva det egentlig heter, men håper noen forstår hva jeg tenker på :gjeiper: MEN...nå har jeg søkt meg ihjel på google, uten å finne noen programmer som har denne funksjonen. Noen som vet av et program som har denne muligheten? Jeg vet det skal være mulig å oppdrive, men vet ikke stor mer enn det desverre. Håper noen har noen gode tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Photoshop er jo et bra program. Jeg bruker det til alt. Det er ikke gratis, men på www.adobe.no kan man laste ned en prøveversjon.

Skrevet

Gimp kan være ett alternativ til photoshop, dersom man ikke vil gjøre noe ulovlig eller betale mye.

Gjest Smileyvero
Skrevet

Takk for svar. Gimp har jeg. Jeg har også Corel Paint Shop Pro. Så har jeg også lastet ned prøveversjon av Photoshop Elements. Men ingen av disse programmene har denne funksjonen jeg skrev om. Ikke som jeg har funnet ut iallefall... :sukk:

Skrevet

hvis du har windows er vel paint.NET ganske så bra.... www.getpaint.net

for linux er vel gimp best

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Iris_*
Skrevet

Hvis jeg skjønner hva du mener kan du laste ned et gratisprogram som heter Picasa.

Google picasa2 så kommer det øverst i og med at det er et google program.

Jeg ser at det har kommet Picasa 3, men har ikke testet det ut selv. Men Picasa er et veldig enkelt og bra program som er lett å lære!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...