Gå til innhold

Dikte opp egenskaper hos andre personer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dikter du opp egenskaper hos andre personer for å gjøre ditt kjedelige liv spennende? Og lever du som om det du dikter opp om personen er sant? For å skape action i livet ditt?

Jeg kjeder meg ja... men det kan jo være noen som er så snåle...

Videoannonse
Annonse
Gjest -Maggie-
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener, så jeg gjør sikkert ikke det. :klø:

Skrevet

Jeg dagdrømmer, og da dikter jeg opp litt av hvert for å skape spenning i livet mitt. Men jeg later ikke som det er sant "i den virkelige verden."

Skrevet

Jeg tenker feks på at du dikter opp at naboen din er en farlig gangster el. bare for å få litt action i livet lissom

Gjest LanaLane
Skrevet

Det nærmeste jeg kommer er at jeg dikter opp at naboene følger med på hva jeg gjør og av den grunn så må jeg alltid drive med noe konstruktivt som å lese japansk, trene, rydde etc.

fantastisk bra motivasjon om enn litt psyko:ler:

Skrevet

Nei. Det hender jeg er forutinntatt, eller tror folk er sånn og sånn, også er de ikke det, men jeg dikter ikke opp gangstere. Kanskje jeg skal gjøre det, det virket morsomt!

Skrevet
Det nærmeste jeg kommer er at jeg dikter opp at naboene følger med på hva jeg gjør og av den grunn så må jeg alltid drive med noe konstruktivt som å lese japansk, trene, rydde etc.

Hahahah! Kanskje det er måten å gjøre det på :P

Skrevet

Ja og nei.

Dikter ikke om folk jeg kjenner, men du verden for noen historier jeg kommer opp med om folk på t-banen! :ler:

Skrevet

Det var faktisk veldig lurt :) Men jeg vet at naboen tror jeg driver med noe konstruktivt selv når jeg sover hele dagen...

Det hender samboern og jeg dikter opp noe om vi f eks ser noen som ser skikkelig badass ut, eller som gjør et eller annet merkelig. Men om vi skulle slumpe til å hilse på vedkommende seinere vet vi jo at vi bare har funnet på dette, så vi lever ikke som om det var sant, nei.

Gjest LanaLane
Skrevet
Ja og nei.

Dikter ikke om folk jeg kjenner, men du verden for noen historier jeg kommer opp med om folk på t-banen! :ler:

Når du sier det, så gjør jeg også det noen ganger. Så to stk her om dagen som jeg syntes hadde passet som kjærester utseendemessig og dagdrømte om at de måtte late som om de ikke kjente hverandre fordi han skumle på 3 rad var en skummel agent fra Russland. Jeg så mye som ikke skjedde :popcorn:

T-banen tuller med huet til en stakkar innflytter!

Skrevet
Jeg tenker feks på at du dikter opp at naboen din er en farlig gangster el. bare for å få litt action i livet lissom

Nei, hva skulle det være godt for? :klø:

Skrevet

Jeg gjør heller det motsatte: prøver å tulle med hodene til folk så de tror rare ting om meg.

F.eks. den gamle damen som bor i leiligheten rett over gangen. Hun ringer av og til på og skal spørre om ditten og datten. Da lager jeg et stort poeng av å hvese hyyysj hyyysj for helvete rett inn i dørsprekken før jeg åpner, så jeg vet hun hører det. Så åpner jeg døren på gløtt og stikker nesen ut. Så ser jeg meg godt om, og sniker meg ut døren mens jeg åpner den så lite som mulig, og ser meg nervøst over skulderen. Det skal ikke mer til før hun står og strekker hals og tripper og toer sine hender av nysgjerrighet over hva i huleste det er for noe som foregår inne i leiligheten min :P

Gjest LanaLane
Skrevet
Jeg gjør heller det motsatte: prøver å tulle med hodene til folk så de tror rare ting om meg.

F.eks. den gamle damen som bor i leiligheten rett over gangen. Hun ringer av og til på og skal spørre om ditten og datten. Da lager jeg et stort poeng av å hvese hyyysj hyyysj for helvete rett inn i dørsprekken før jeg åpner, så jeg vet hun hører det. Så åpner jeg døren på gløtt og stikker nesen ut. Så ser jeg meg godt om, og sniker meg ut døren mens jeg åpner den så lite som mulig, og ser meg nervøst over skulderen. Det skal ikke mer til før hun står og strekker hals og tripper og toer sine hender av nysgjerrighet over hva i huleste det er for noe som foregår inne i leiligheten min :P

haha, kanskje hun tror du driver et bordell? Du burde åpne i morgenkåpe, bustehår, masse sminke og pumps en dag :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...