Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Nå har jeg laget profil på match.com Men koster det penger å kontakte andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, med mindre de har et spesielt abonnement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 1. november 2008 #3 Del Skrevet 1. november 2008 Så dumt det var da! Av 50 sider med gutter innenfor aldersgruppe jeg søker, fant jeg 1 som jeg virkelig syns var kjekk og spennende. Er det da ingen måte å komme i kontakt med han på, bortsett fra å betale for abbonnement? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 1. november 2008 #4 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg vil ikke legge ut bilde så alle der kan se. Men kan godt sende bilde til han, så får han avgjøre om han er interessert eller ikke. Men da går jo ikke det, og letingen in real life fortsetter. No prob By the way, så har jeg en katt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 2. november 2008 #5 Del Skrevet 2. november 2008 Tråden er ryddet og delt mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå