Gå til innhold

Regals gulrotkake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve Regals gulrotkake. Er den god? Det står at man skal tilsette olje, men ikke hvilken olje, kan jeg bruke olivenolje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte å prøve Regals gulrotkake. Er den god? Det står at man skal tilsette olje, men ikke hvilken olje, kan jeg bruke olivenolje??

Jeg synes den er god for å være ferdigkake. Ikke bruk olivenolje hvis du har noe annet. Olivenolje har en tendens til å smake, og derfor sette smak på det du bruker den i.

Du bør bruke en nøytral olje uten smak som feks rapsolje.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Jeg synes den er god for å være ferdigkake. Ikke bruk olivenolje hvis du har noe annet. Olivenolje har en tendens til å smake, og derfor sette smak på det du bruker den i.

Du bør bruke en nøytral olje uten smak som feks rapsolje.

Takk for svar. Godt jeg spurte for jeg har bare olivenolje hjemme. Får skaffe meg rapsolje, kjedelig hvis den smaker rart, skal nemlig ha med kaka når jeg skal på besøk til noen venner ikveld.

Skrevet

Underskriver på at du ikke bør bruke olivenolje. Ødela en porsjon muffins med det. :forvirret:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Var på butikken igår og det fantes faktisk en egen rapsolje for steking og en for baking. Så da ble det den for baking. Og kaka ble super :)

Skrevet
Var på butikken igår og det fantes faktisk en egen rapsolje for steking og en for baking. Så da ble det den for baking. Og kaka ble super :)

Det var bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...