Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Jeg er en gutt mellom 20 og 30 år og har aldri hatt kjæreste. Noen ganger ønsker jeg å ha kjæreste, mens jeg noen ganger ikke ønsker å ha kjæreste. Men, en ønsker jo å ha kos og sex i ny og ne også. Det blir et lite dilemma siden jeg ikke setter stor pris på ONS, men ønsker å ha sex kun med ei jente jeg kjenner godt og kan stole på, kanskje en slaks bestevennine. Jeg mener ei vennine som jeg kan dra på ferie med, gå på tur, av og til på fest, lage mat og spise sammen og kanskje til å med bo i bofelleskap med. Selv er jeg en rolig og beskjeden gutt, nok litt sjenert også, har høgskoleutdanning og liker å holde meg i form med løping, sykling, svømming osv. Er dessuten glad i natur og friluftsliv. Det er sjelden at jeg drar på fest, men trives bedre med rolige (hjemme-)kvelder. Jeg synes dessuten at det er vanskelig å finne rolige, trivelige og seriøse jenter... Kan noen si meg om det finnes jenter/kvinner som også har slike interesser og ønsker eller er det noe helt galt med meg? Hva tenker ei jente/kvinne om en gutt som meg? ...kanskje kan det være lurt å bli kjent med (gjest) Tone (se "sexvenner") http://forum.kvinneguiden.no/style_images/...icons/icon1.gif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Jeg er en gutt mellom 20 og 30 år og har aldri hatt kjæreste. Noen ganger ønsker jeg å ha kjæreste, mens jeg noen ganger ikke ønsker å ha kjæreste. Men, en ønsker jo å ha kos og sex i ny og ne også. Det blir et lite dilemma siden jeg ikke setter stor pris på ONS, men ønsker å ha sex kun med ei jente jeg kjenner godt og kan stole på, kanskje en slaks bestevennine. Jeg mener ei vennine som jeg kan dra på ferie med, gå på tur, av og til på fest, lage mat og spise sammen og kanskje til å med bo i bofelleskap med. Selv er jeg en rolig og beskjeden gutt, nok litt sjenert også, har høgskoleutdanning og liker å holde meg i form med løping, sykling, svømming osv. Er dessuten glad i natur og friluftsliv. Det er sjelden at jeg drar på fest, men trives bedre med rolige (hjemme-)kvelder. Jeg synes dessuten at det er vanskelig å finne rolige, trivelige og seriøse jenter... Kan noen si meg om det finnes jenter/kvinner som også har slike interesser og ønsker eller er det noe helt galt med meg? Hva tenker ei jente/kvinne om en gutt som meg? ...kanskje kan det være lurt å bli kjent med (gjest) Tone (se "sexvenner") :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tror absolutt det er mange jenter der ute som har slike fritidsinteresser. For min del høres det mer ut som du er ute etter et forhold, og ikke bare en pulevenn. Du må nok bare hive deg ut i spillet og se hvordan det går. Det skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LilleMeg_* Skrevet 2. november 2008 #4 Del Skrevet 2. november 2008 Den som leter, den finner... heter det jo ;-) Har du ingen venner som kan spleise deg med noen? Eller kanskje jobber du sammen med noen det kunne være verdt å prøve seg på? Jeg synes du høres ut som en helt normal gutt, med gode interesser. Det er MANGE jenter der ute som er rolige av seg, som foretrekker hjemmekos. I tillegg er det mange som holder på med samme aktiviteter som deg. Det du må prøve på er å bevege deg litt utenfor skallet ditt, og ikke være så beskjeden, men ta mer initiativ SELV til å møte kvinner. Rundt i ditt miljø finner du nok flere med lignende interesser som deg. Du må bare tøre å ta en sjanse ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 2. november 2008 #5 Del Skrevet 2. november 2008 Bli kjent med meg? Leste jeg riktig? Jo... ehhhh.... nå har det seg slik at jeg er omtrent tjue år eldre enn deg, men takk for tilbudet likevel. Høres ikke ut som du vil ha en sexvenn, høres litt mer ut som en kjæreste, bare at det ikke skal ende med villa og volvo med én gang, liksom. Litt mer uforpliktende kjæreste, og det bør da være mulig å finne i din aldersgruppe? Lykke til! (til både deg og meg, forresten) Hilsen Tone - som har funnet ut at jeg går for kjæreste og ingenting annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 4. november 2008 #6 Del Skrevet 4. november 2008 Takk for svar og oppmuntring! "litt uforpliktende kjæreste" men likevel trofast er kanskje riktig beskrivelse? Nå håper jeg bare at dette finnes... og til Tone: ;-) jeg mente jo ikke helt alvor, men nå er jo alt klart! ;-) Takk og lykke til til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. november 2008 #7 Del Skrevet 4. november 2008 hva er forskjellen på en "uforpliktende kjæreste" som man er trofast med, og gjør alt du snakker om, og ett vanlig forhold da? Skjønner ikke helt hva du søker, det virker jo utifra hva du skriver, som om du søker ett helt vanlig forhold med ei helt vanlig jente, som setter pris på annet en fest og tull. Virker ikke som du er rar i det hele tatt (bortsett fra at jeg synes det er litt snålt akkurat hva du da altså søker etter...) For min del vet jeg at enten er man sexvenner, eller man er det ikke. Å ha en sexvenn jeg må være trofast mot, bruke masse tid sammen med på vennevis, kanskje til og med bo sammen med, men IKKE være ordentlige kjærester, bare ville vært dumt. Sexvenner ville jeg ikke behandlet som en kjæreste, kunne nok vært trofast ja, inntil jeg møtte en som var aktuell som kjæreste, da hadde sexvennen måttet finne seg noen annen. en jeg kunne bodd sammen med, brukt kvalitetstid sammen med, delt tanker og interesser og hatt sex med, ville vært en kjæreste, go ville han ikke kalle det det, så hadde det kunnet blitt alt utenom sexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå