Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Trenger råd fra alle sammen, er redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på. Har hatt følelser for en gutt på samme trinn som meg en stund nå. Og det jeg lurer på er om jeg burde si det til han. Det som er rart er at jeg ikke har planer om å bli sammen med ham, men jeg vil bare at han skla vite hva jeg føler. Har ikke så god kontakt, det går vel ikke utenom skolen, men han er morsom, samtidig som han på en måte er noe for seg selv. Ikke som andre gutter, Mer den seriøse typen. Tror ikke han har hatt dame før, tror de fleste har et annet bilde av han enn de tjeg har. Noen mener han føler det samme for meg, men det tror jeg ikke selv. Tenker så mye på han at jeg ikke for sove. Derfor tror jeg det vil være lettere for meg hvis jeg får det ut. Vi er ganske forskjellige, men det bør ikke spille noe rolle-eller? Samtidig er jeg redd for å dumme meg ut, jeg må tross alt møte han i gangene et år til. Jeg har lyst til å si de ttil han da. Hva skal jeg gjøre, er så forelsket at jeg ikke klarer å spise som vanlig.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Hvorfor vil du ikke bli sammen med ham når du liker ham så godt? Fordi han er upopulær? Synes ikke du skal si det, særlig ikke hvis andre mener han like rdeg. Jeg ville blitt såret hvis en jeg var forelsket i sa de likte meg, men ikke ville være sammen meg... Til info har jeg selv hatt fler kjærester opp gjennom årene som ikke har vært med noen før. Og da er de plutselig blitt kjempepopulære blant andre jenter!
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #3 Skrevet 13. juni 2003 takk for svar. Skjønner at jeg kommer ut som den dusten nå som jeg har lest innlegget mitt. Men det er ikke no sånt. Jeg kan bare ikke bli sammen med han av kulturelle grunner.(virker rart, jeg vet det). Tror fortsatt han ikke liker meg, men jeg liker han. Og det er ikke noe med populæritet å gjør ei hvertfall. Han er likt av de flste, men folk som ikke kjenner han mener han er så stille, det er selvfølgelig stikk motsatt. Morsom er han, med intern humor. Har lyst til å si det. Det er vel alltid positivt å høre at noen har følelser for deg. Og hvis han følte de tsamme, hadde jeg forkart tilfellet med hvorofr jeg ikke kan handle på mine følelser.
Gjest Poirot Skrevet 13. juni 2003 #4 Skrevet 13. juni 2003 Ja da synes jeg saken stiller seg annerledes. Men du bør nok ta med kultur-delen i forklaringen! Dere kan ikke bli gode venner, da? Eller være litt hemmelig kjærester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå