Gå til innhold

Adressen til Julenissen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har adressen til Julenissen? Skal begynne med julelista nå, men husker ikke adressen til Julenissen.

Og forreseten, hvor lang tid tar det ca og sende brev til Nordpolen? Det kommer vel frem i god tid før jul om jeg sender det i neste uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har adressen til Julenissen? Skal begynne med julelista nå, men husker ikke adressen til Julenissen.

Og forreseten, hvor lang tid tar det ca og sende brev til Nordpolen? Det kommer vel frem i god tid før jul om jeg sender det i neste uke?

Bor ikke julenissen på Savalen da? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev brev til julenissen en gang. Da skrev jeg bare "Til Julenissen" utenpå konvolutten. Det kom frem, og jeg fikk svar fra julenissen i Drøbak.

Edit: Staveleif

Endret av Marikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva svarer nissen da? :)

Hehe, jeg sende et kort brev og spurte hvordan han hadde fått så langt skjegg. Så fikk jeg et hyggelig håndskrevet kort tilbake, hvor han takket for det fine brevet mitt, og svarte at nisser blir veldig gamle, og at de derfor kan få veldig langt skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev brev til julenissen en gang. Da skrev jeg bare "Til Julenissen" utenpå konvolutten. Det kom frem, og jeg fikk svar fra julenissen i Drøbak.

Edit: Staveleif

Selvfølgelig, det er fordi "postmannen" vet hvor julenisssen bor. :fnise: Vi blir forresten alltid minnet på at post merket julenissen skal sendes til Drøbak, det er noe de fleste som sorterer post i juletiden vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julenissen

Julenissens postkontor

1440 DRØBAK

sender vi til-....da får vi svar også :-)

Så utrolig koselig :)

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_Julenissen_*

Hei hei og jul jul

Det er ikke langt fra Savalen til Nordpolen, sjekk kartet, så ser dere at det er snakk om et par kilometer fra Julenissens hus på Savalen Julenissens webside og til Polpunktet.

Ha en flott jul alle sammen, og jo da- alle får svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...