Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det noen som har adressen til Julenissen? Skal begynne med julelista nå, men husker ikke adressen til Julenissen. Og forreseten, hvor lang tid tar det ca og sende brev til Nordpolen? Det kommer vel frem i god tid før jul om jeg sender det i neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det noen som har adressen til Julenissen? Skal begynne med julelista nå, men husker ikke adressen til Julenissen. Og forreseten, hvor lang tid tar det ca og sende brev til Nordpolen? Det kommer vel frem i god tid før jul om jeg sender det i neste uke? Bor ikke julenissen på Savalen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sulanissen bor i allefall på Sulafjellet. Men vet ikke adressen dit...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julekone Skrevet 4. november 2008 #4 Del Skrevet 4. november 2008 Neida, nissefar bor i Rowanjemi i Finland, han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 4. november 2008 #5 Del Skrevet 4. november 2008 Julenissen Julenissens postkontor 1440 DRØBAK sender vi til-....da får vi svar også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 4. november 2008 #6 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg skrev brev til julenissen en gang. Da skrev jeg bare "Til Julenissen" utenpå konvolutten. Det kom frem, og jeg fikk svar fra julenissen i Drøbak. Edit: Staveleif Endret 4. november 2008 av Marikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 6. november 2008 #7 Del Skrevet 6. november 2008 Hva svarer nissen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 6. november 2008 #8 Del Skrevet 6. november 2008 Hva svarer nissen da? Hehe, jeg sende et kort brev og spurte hvordan han hadde fått så langt skjegg. Så fikk jeg et hyggelig håndskrevet kort tilbake, hvor han takket for det fine brevet mitt, og svarte at nisser blir veldig gamle, og at de derfor kan få veldig langt skjegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 6. november 2008 #9 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg skrev brev til julenissen en gang. Da skrev jeg bare "Til Julenissen" utenpå konvolutten. Det kom frem, og jeg fikk svar fra julenissen i Drøbak. Edit: Staveleif Selvfølgelig, det er fordi "postmannen" vet hvor julenisssen bor. Vi blir forresten alltid minnet på at post merket julenissen skal sendes til Drøbak, det er noe de fleste som sorterer post i juletiden vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms.GuineaPig Skrevet 6. november 2008 #10 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg lurer på hvem som svarer på brevene. Eventuelt hva de får ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 6. november 2008 #11 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Julenissen Julenissens postkontor 1440 DRØBAK sender vi til-....da får vi svar også :-) Så utrolig koselig Endret 6. november 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. november 2008 #12 Del Skrevet 8. november 2008 Og her er adressen til Julenissen på Savalen Julenissen i Norge Nissegata 1 Savalen 2500 Tynset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 8. november 2008 #13 Del Skrevet 8. november 2008 Men nissen bor da på nordpolen! (og vikarer hans i Rovaniemi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julenissen_* Skrevet 8. desember 2008 #14 Del Skrevet 8. desember 2008 Hei hei og jul jul Det er ikke langt fra Savalen til Nordpolen, sjekk kartet, så ser dere at det er snakk om et par kilometer fra Julenissens hus på Savalen Julenissens webside og til Polpunktet. Ha en flott jul alle sammen, og jo da- alle får svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå