sungirl Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Hei Etter å ha sluttet på p-piller har jeg fått så utrolig masse kviser, har aldri hatt så mye før (ikke før jeg begynte på p-pillene en gang) Når jeg har brukt p-piller har jeg ikke hatt kviser .. Er det vanlig å få "kviseutslett" når man slutter på p-pillen?? Noen som evt. kan anbefale gode hudpleie produkter??
rabagast Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Dette skjedde med meg da jeg sluttet på Yasmin (men ikke med andre merker), og det tok dessverre årevis før jeg var tilbake til normal. De produktene som hjalp (primært retinoider), egner seg dessverre ikke for gravide eller prøvere.
LilleEkorn Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg opplevde det samme når jeg sluttet på p-ring. Jeg har drukket masse vann og brukt en oljefri ansiktskrem, og det har hjulpet Vil jo ikke tilføre masse skumle kjemikalier mens man prøver.. Så sunn mat og masse vann er det beste rådet jeg kan gi deg..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Sluttet på pillene i februar, og har også fått mye kviser. Det verste er at det har blitt bare værre og værre, så håper det snart stopper... I tillegg har jeg fått mye mer hårvekst i ansiktet...
Timar Skrevet 6. november 2008 #5 Skrevet 6. november 2008 Sluttet på pillene i februar, og har også fått mye kviser. Det verste er at det har blitt bare værre og værre, så håper det snart stopper... I tillegg har jeg fått mye mer hårvekst i ansiktet... Samme gjelder meg og dessverre så ble det ENDA flere kviser da jeg ble gravid. Har bare gitt opp med dem, jeg, kjøpte noe svindyre hudpleiegreier, emn det hjalp ihvertfall ikke.. Gleder meg til å jeg kan begynne med Yasmin igjen!
Gjest *Marie* Skrevet 6. november 2008 #6 Skrevet 6. november 2008 Samme gjelder meg og dessverre så ble det ENDA flere kviser da jeg ble gravid. Har bare gitt opp med dem, jeg, kjøpte noe svindyre hudpleiegreier, emn det hjalp ihvertfall ikke.. Gleder meg til å jeg kan begynne med Yasmin igjen! Prøv disse tee tree oil-produktene fra Body Shop. Jeg vasker ansiktet hver morgen med denne ansiktsvasken og renser med serviettene på kvelden. Har hjulpet meg masse
Gjest L_C Skrevet 6. november 2008 #7 Skrevet 6. november 2008 Jeg har hatt utrolig lite kviser i tenårene og etter at jeg begynte på p-piller. Har vært så heldig å ha helt glatt og fin hud Rett etter pilleslutt fikk jeg "utbrudd" av bittesmå kviser øverst på panna helt inntil der håret begynner . Har fremdeles bittesmå urenheter i huden i panna (urenhetene/ujevnhetene kan kjennes men er ikke synlige for andre) Tror derfor dette er noe forbigående . Sluttet på pillen i slutten av september
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 samme her! sluttet på p-pillene i august. har fått et ekstremt kviseutlsag i ansiktet. har aldri slitt med kviser før! så dette er noe helt nytt! er så ille at jeg har bestilt time hos hudlegen. skal få hudanalyse, så jeg får riktige ansikts renser og kremer spessielt designet min hud. for jeg blir jo helt surrete i huet av alle forskjellige merker, typer man får tak i... har jo ingen erfaring med dette siden jeg aldri før har hatt uren hud.. føler meg nå som en hormonell fjortiss, i en alder av 26 år.. flaut! denne ansiktsanalysen koster 140 kr. har time til onsdag, håper dette skal hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Jeg anbefaler Sebamed Clear face, dyptrensende ansiktsvask. Denne fåes kjøpt på apoteket og koster ca.100kr. Har hjulpet meg iallefall. Lykke til!
Saeria Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Skulle problemet vedvare, ville jeg gått til legen. Det finnes gode legemidler i f.eks. krem og gelform som nok kan brukes ved amming. Tetralysal(tabletter) skal også være egnet når en ammer, men dette vil legen evt. snakke med pasienten sin om. Er huden fet vil jeg anbefale Effaclar serien fra La Roche Posay til dagbruk. Det kan også hjelpe på å få balansert huden, hvis dere smører et lite lag jojobaolje under nattkremen. Bare jojobaolje dunker det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå