SkumGummi Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Heisann Jeg er gravid i 6 uke og lurer på om dere har tips til trening? Jeg er medlem på SATS og bor i Oslo. Har vært litt uvell og ble litt uvell da jeg var på en Aerobictime. Vet ikke hva som er bra og ikke i forhold til barnet?
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Hvor mye og hvor hardt du kan trene kommer veldig an på hvor godt trent du er i utgangspunktet. Tommelfingerregelen er vel at man man ikke skal satse på noe særlig fremgang i treningsformen under graviditet, men heller vedlikeholde formen. Jill Jahrmann gir en del gode tips her. Helsenett har også mye nyttig info.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Heisann Jeg er gravid i 6 uke og lurer på om dere har tips til trening? Jeg er medlem på SATS og bor i Oslo. Har vært litt uvell og ble litt uvell da jeg var på en Aerobictime. Vet ikke hva som er bra og ikke i forhold til barnet? Støtter hun som svarte over her at man burde atse på vedlikeholdstrening mens man er gravid. At du ble litt dårlig under aerobictimen er kanskje bare pga uvelhet i svangerskapet, kan godt forsvinne. Jeg har trent vekt trening(hardt) mens jeg har vært gravid. Tok knebøy frem til jeg var 7 månder. Jeg var i veldig god fysisk form da jeg fødte, og jordmoren mente at fødselen min gikk så bra pga at jeg var i fysisk god form. Det viktigste er å finne en treningsform som du trives med, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå