Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet det er ingen her som kan si at jeg er gravid eller ikke, men jeg lurer bare på om det er noen som har opplevd det samme?

jeg har hatt litt ustabile sykluser men dem har loget på ca 25-28 dager. jeg er på den 28 dagen i dag. jeg har spottet i 1 uke ca og i går kom det klart rødt blod på papiret når jeg tørket meg. (sorry detaljer). sist uke hadde jeg mensen murringer, og i helgen hadde jeg omgangsyken. Men etter det så har jeg ikke hatt mensen murringer. jeg sluttet å spotte i går.

jeg vet at jeg må ta en test for å vete det, men jeg får ikke tak i den før på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg vet det er ingen her som kan si at jeg er gravid eller ikke, men jeg lurer bare på om det er noen som har opplevd det samme?

jeg har hatt litt ustabile sykluser men dem har loget på ca 25-28 dager. jeg er på den 28 dagen i dag. jeg har spottet i 1 uke ca og i går kom det klart rødt blod på papiret når jeg tørket meg. (sorry detaljer). sist uke hadde jeg mensen murringer, og i helgen hadde jeg omgangsyken. Men etter det så har jeg ikke hatt mensen murringer. jeg sluttet å spotte i går.

jeg vet at jeg må ta en test for å vete det, men jeg får ikke tak i den før på mandag.

det kan være så møe.. det kan være at den spottinga var din mens denne mnd, og det kan være festeblødninger.. Egentlig en graviditetstest som kan gi deg ærlige svar :)

Du får smøre deg me tålmodighet frem te mandag :)

Lykke te!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...