Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Jeg bruker Jan Marini sine hudpleieprodukter, blant annet bioglycolic bioclear lotion og a factor plus cream. Noen som har tips til gode produkter uten glukolsyre og a vitamin som kan brukes på sommeren eller når man skal på ferie ( reiser til sommer og sol i januar..)?? Er fornøyd med Jan Marini så har de noen gode kremer uten syrer? Eller andre merker? Tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger til at jeg er 30 år og har kombinasjonshud. Noe fuktfattig, men har også sorte prikker og noen kviser på haka innimellom (faktisk meget sjelden nå etter jeg har begynt med bioglycolic bioclear lotion..).

Skrevet

Syrabaserade produkter kan även brukas sommartid men då till kvällen. Däremot kan man året runt tvätta med glykolsyra eller BHA.

Fast om du tittar ordentligt så har du många produkter som INTE innehåller syror:

Transformation Line

EnZyme Line

Antioxidant Line

Factor A

C-esta

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Greit å vite at man kan bruke rensen med glykolsyre i, liker den veldig godt. Er det ikke sånn ar faktor a kremen gjør huden mer ømfindlig for sollys også? Eller er det bare syrene som man ikke skal kombinere med sol?

Gjest *lucky*
Skrevet
Greit å vite at man kan bruke rensen med glykolsyre i, liker den veldig godt. Er det ikke sånn ar faktor a kremen gjør huden mer ømfindlig for sollys også? Eller er det bare syrene som man ikke skal kombinere med sol?

Jo det stemmer at faktor a gjør huden ømfintlig for sol men du kan alikevel bruke den som natkrem.

På dagtid er det fint å bruke et c serum evt med en fuktighetskrem(visst du er tørr)+faktorkrem over, jeg synes det holder med c serum og faktorkrem på dagtid.

Se på DDF sine faktorkremer, de gir godt med fukt og gir god beskyttelse mot solen. Disse får du med spf30 og de vil gi en god beskyttelse sammen med et c serum.

Skal du være mye ute i solen bør du velge en faktorkrem med spf50. La Roche posay er da den som beskytter best tror jeg men den kan desverre gi uren hud noe som virker ganske vanlig ved bruk av så høy faktor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...