Gå til innhold

Til de som har bygget hus


Jusy me

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnprisen var på 650.000 tror jeg (elementhus), men vi trakk ut litt (kjøkken, elektrikerarbeid m.m.) og la til litt. Så jeg tror at det kom opp i ca 750.000.

Da har jeg ikke tatt med masse stæsj som parkett o.l.

Og vi hadde en 2.etasje som bare var delvis innredet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vårt hus koster 1,050000,- er med gulvbelegg, tapeter, våtromstapet, alt av hvitevarer (fra bosch), alt til bad og gjestetoalett (do, vask, dusj), kjøkkeninnredning (med skap helt til taket :D ) vannbåren varme, varmepumpe, garderobeskap. kort sagt alt.

eneste vi gjør er å flytte inn møblene våre og male/beise huset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Vårt hus kom på 1.700.000,-, pris kun for huset uten tomt, garasje, parkett, maling, kjøkkeninnredning, osv ... Prisen er fra ifjor da vi flyttet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke skrive hvor store husene er også? Så er det lettere å skjønne hva som ligger i prisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Totalen for selve huset ferdig innredet med parkett,fliser på bad/hall,moderat kjøkkeninnredning,panel i tak og på noen vegger kommer vel på nærmere 2.000.000,- Har ca. 125 kvm grunnflate i underetg. med leilighet og boder, 1.etg på 125 kvm med gjesterom, hall, et midre bad, stor stue + bibliotek/tv/kosestue i tillegg, stort kjøkken med stor spiseplass. Loftsetg. med stor loftsstue, tre store soverom og et stort bad som enda ikke er innredet. Og en bod til..... Uff, det er dyrt...men gøy, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...