Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Dette blir jo bare værre og værre, bakeriene putter solsikkefrø i alle deigene sine, jeg grøsser!! Hvorfor?? Det er da ikke godt i det hele tatt, har du egentlig SMAKT på solsikkefrøene i brødskiva di - de har kvalm, emmen smak og ekkel småseig konsistens. Kanskje solsikkefrø er sunne og de øker vekten på brødet, det er så, men hvorfor i ALLE grovbrød, nesten bare Kneipp og Kaptein Sabeltann brød å velge i. Hos Baker Karl P Nordby har de solsikkefrø i alle grovbrødene sine, jeg har sjekket. Så det! Så var det sagt, God helg!
Aurela Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Dette blir jo bare værre og værre, bakeriene putter solsikkefrø i alle deigene sine, jeg grøsser!! Hvorfor?? Det er da ikke godt i det hele tatt, har du egentlig SMAKT på solsikkefrøene i brødskiva di - de har kvalm, emmen smak og ekkel småseig konsistens. Kanskje solsikkefrø er sunne og de øker vekten på brødet, det er så, men hvorfor i ALLE grovbrød, nesten bare Kneipp og Kaptein Sabeltann brød å velge i. Hos Baker Karl P Nordby har de solsikkefrø i alle grovbrødene sine, jeg har sjekket. Så det! Så var det sagt, God helg! Syntes det er kjempegodt jeg Litt mer smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå