Gjest Gjest_mille_* Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 jeg har ikke laget natchos så mange ganger, men jeg synes alt blir så fort kaldt foreksempel, så hvordan steke de best? i skål? langform? mye eller lite ost, blir sånn masse stiv ost til meg på EN plass.(det blir så foooort kalt) bruker rømme å salsa dipp attåt.. noe annet vi kan bruke, får besøk ikveld av en ny venninde så tenkte jeg skulle fikse dette.. noen som har noen brae ideer? med tanke på formen, utførelsen og det som er attåt )) takker å bukker for alle svar
Noli Skrevet 31. oktober 2008 #2 Skrevet 31. oktober 2008 Vi har en ganske svær, tykk ildfastform vi bruker. Chipsene blir jo lunkne ganske fort, men kjøttet holder seg varmt.
Balooa Skrevet 31. oktober 2008 #3 Skrevet 31. oktober 2008 *Nachos* De blir nok fort kalde uansett, med mindre det er 35 grader i stua di
Gjest Frosk Skrevet 31. oktober 2008 #4 Skrevet 31. oktober 2008 Guacamole er jo kjempegodt til nachos - sånn lager jeg guacamole, men det finnes jo tusen millioner oppskrifter å finne rundt omkring på nettet.
Gjest ts Skrevet 31. oktober 2008 #5 Skrevet 31. oktober 2008 *Nachos* De blir nok fort kalde uansett, med mindre det er 35 grader i stua di så bra , da er det ikke bare meg men ingen ideer?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Jeg pleier å ha de inni ovnen mens jeg spiser, så tar jeg etterhvert bare. gode og varme nachos hele måltidet
Gjest ts Skrevet 13. desember 2008 #7 Skrevet 13. desember 2008 jegspiste nachos på det lokale bakeriet, å de brukte ikke taco pulver , slik som jeg ALLTID har gjort. hva kan man blande kjøttdeigen med? er det egen pose for nachos krydder?
Gjest Frosk Skrevet 13. desember 2008 #8 Skrevet 13. desember 2008 Jeg vil tippe at de ikke brukte tacokrydder fra pose siden a) ferdigblandet tacokrydder fra pose er mye dyrere enn å krydre selv og b) tacokrydderposene inneholder fryktelig mye salt, i tillegg til den heller tvilsomme smaksforsterkeren natriumglutamat / MSG. "Tacokrydder"-smaken får du om du bruker spisskummen, koriander, paprikapulver, cayennepepper, hvitløk og salt... Her er en oppskrift på tacosuppe, blandingsforholdene for krydder der funker bra, syns jeg. (Altså 2 deler spisskummen, osv osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå