Maxine Grey Skrevet 13. juni 2003 #1 Skrevet 13. juni 2003 Til dere som har deres store dag i morgen: Ha en flott og minnerik dag!
Solstrålen Skrevet 13. juni 2003 #2 Skrevet 13. juni 2003 Har sagt det før, og sier det igjen: LYKKE TIL IMORGEN ALLE BRUDER (og Brudgommer ) Håper dagen deres blir helt underbar!
Ingeborg Skrevet 14. juni 2003 #3 Skrevet 14. juni 2003 Litt seint - men lykke til i dag, alle sammen!
Gjest Tabby Skrevet 14. juni 2003 #4 Skrevet 14. juni 2003 Noen er vel allerede gift nå, men lykke til og gratulerer alle sammen! :D
Tigerlilje Skrevet 14. juni 2003 #5 Skrevet 14. juni 2003 dette er brudgommen som taler Nå er det bare 2 timer igjen til min kjære kommer oppover kirkegulvet. jeg har fått på meg klærne, ringne ligger oppå hatten i stua og talen ligger i sjakett jakka. dette må jo bare bli gøy! som min kjære pleier å si; jeg grugleder meg
Pusekatt Skrevet 14. juni 2003 #6 Skrevet 14. juni 2003 Håper dere alle får en uforglemmelig dag! Tvi-tvi, Tigerlilje-brudgom! Dette går så bra!
Maxine Grey Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2003 dette er brudgommen som taler Nå er det bare 2 timer igjen til min kjære kommer oppover kirkegulvet. jeg har fått på meg klærne, ringne ligger oppå hatten i stua og talen ligger i sjakett jakka. dette må jo bare bli gøy! som min kjære pleier å si; jeg grugleder meg Vakkert, vakkert!!! Jeg sender alle gode feer med dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå