Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mannen min ønsker seg en dings og den vil jeg gi ham til jul. Jeg vet bare ikke hvilken dings det er.

Komplett hadde en annonse i VG i oktober. Det var på en ting til 1.990 og man kan både høre musikk og lagre masse bilder på den. Jeg lurer på om det også går an å se filmer på den. Den er ikke veldig stor (mobil-størrelse). Hva var det?

Endret av Mrs. K
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være en creative zen. Men den er litt mindre enn en mobiltelefon.

Skrevet

Jeg tror at du har rett. Tusen takk :)

Skrevet

Forresten, er det en bra dings eller bør jeg sjekke andre?

Skrevet

Hvis du skal se video på den, så bare glem det. Den spiller ikke divx, og alle videofiler må gjenom en konvertering før de kan spilles. Medfølgende programvare er treig på konverteringen. Hvis den i det hele tatt fungerer.

Fordeler er at den kan bruke SD-kort for ekstra lagring.

Skrevet

Hva betyr dette da:

Støttede digitalvideostandarder M-JPEG, XviD, MPEG-4, WMV, DivX

Noen forslag til hva jeg ellers kan se etter? Mannen min reiser mye og jeg tror at han tenker tidsfordriv på flyturer.

Skrevet

Det betyr egentlig bare at den støtter det hvis det blir konvertert. Vi har en slik, nemlig, og ble ganske så overrasket da det viste seg at alt måtte konverteres. Men det tror jeg de fleste må, etter å ha tatt en titt rundt. Men jeg kan høre med samboeren for å sjekke hvor stort problem video-konverteringen egentlig er, for det er han som bruker det.

Ellers er den visstnok veldig ok som mp3-spiller.

Skrevet

Det var visst sånn som jeg sa, altså vanskelig, treigt og ustabilt å konvertere videofiler.

Men jeg har et annet tips til deg. Sjekk her:

http://www.prisguide.no/cat.php?cat_id=20

Du kan velge at den skal kunne spille av video, så får du opp de som kan det. Veldig ofte, når du går inn på produktet, så ligger det en link til en test av produktet. Amobil tester mp3-spillere også, nemlig. De pleier å være veldig gode på hvordan spilleren faktisk er i bruk.

Skrevet

Hvis du vet noenlunde dagen han sjekka annonsen, kan du forsøke å bla i surfehistorikken.

Skrevet

Det var en papirutgave av VG han kjøpte i utlandet, så jeg har intet å gå etter, men jeg har fisket litt og funnet ut at det nok var en Creative Zen. Takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...