Gjest Qlio Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Vi har en kran på utsiden av huset, men ingen "nøkkel" til å åpne den med. Vet noen hvor man kan få kjøpt slike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #2 Del Skrevet 13. juni 2003 Er det en "ny" kran? På vår er det en slags plastnøkkel. Disse får men kjøpt hos rørleggere/VVS-butikker. Mulig at de har dem på Maxbo o.l. også. Hvis krana er merket med produusentens navn, så ta det med i butikken, men jeg tror at det er standard-nøkler til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 13. juni 2003 #3 Del Skrevet 13. juni 2003 Lea: takk for raskt svar! Forresten; jeg kvekker til hver gang jeg ser avataren din.....*LOL* Ser passe sprø ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Sprø? jeg? OK da.. ser kanskje litt små-rar ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå