Gå til innhold

Sunbrush, selvbruning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om 1 uke og skulle så gjerne hatt litt mer farge på kroppen. Har lyst å prøve selvbruning på salong men det fins jo mange varianter og måter å gjøre dette på. Noen som har erfaring med dette? Og evt noen å anbefale her i Oslo?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Skal gifte meg om 1 uke og skulle så gjerne hatt litt mer farge på kroppen. Har lyst å prøve selvbruning på salong men det fins jo mange varianter og måter å gjøre dette på. Noen som har erfaring med dette? Og evt noen å anbefale her i Oslo?

:)

Hei, jeg tok spraybruning før et bryllup en gang som gjest, men det er lurt å prøve sånt en stund før så det ikke blir helt merkelig, eller en allergisk reaksjon... Men jeg turde ikke å la det sitte så lenge som det skulle etterpå, så ut som om jeg hadde tatt skokrem i trynet og var redd for å bli sånn, men man blir jo ikke det altså. Når jeg dusjet det av ble det veldig bra.

Endret av nipa
Skrevet (endret)

Jeg har gjort det flere ganger, men ikke i Norge. Jeg var veldig fornøyd med resultatet, bortsett fra en gang.. Jeg såg ut som marmor..Det var helt grusomt.. Dette var sånn kabinett(sånn Ross), tror det er tryggere når noen sprayer deg.

Pass bare på at du har løse klær å ha på deg etterpå. Jeg hadde støvletter og fikk en ring rundt hvert bein...

Endret av Mamma1
Gjest LindaKristin
Skrevet

Tror det hadde vært lurt å teste ut først ja,slik som de sier over meg:) Ukult å være skjoldete på den dagen :fnise:

Men noe jeg KAN anbefale,er selvbruningskremen fra Piz Buin!Den smitter ikke av,og jeg fikk en veldig pen brunfarge av den...Den fåes i flere brunfarger(2 tror jeg)slik en kan velge den som passer best.

Lykke til med den store dagen!

Skrevet

For Guds skyld, HOLD DEG UNNA!!! Har du ikke klart å prøve det før en uke før bryllupet, så dropp det ! *streng*

Jeg har sett de grusomste resultater av bruder med selvbruning/airbrush. Gul brud med sjolder under armene..Søtt.....

Det er sikkert noen som blir fine og altså, men det sjansen hadde jeg aldri i livet tatt!

Du er nok aldeles nydelig som du er:)

Skrevet

Nydelig og kritt hvit :sukk:

Hvor lenge sitter en slik farge om jeg fikser noe i morgen for å prøve?

Skrevet

Fargen satt ikke så veldig mange dager, men det blir jo skjoldete da. Og det sitter jo litt.

Ditt valg, men hvis du ikke har tenkt på det før så la vær...

Og ja, du blir nyyydelig:) Uten airbrush altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...