lillede Skrevet 31. oktober 2008 #1 Skrevet 31. oktober 2008 Heisann...holder på å bli gal her hjemme..teller å teller. Har prøvd å bli gravid nå i 3mnd..hadde først da en syklus på 29 dager,neste mnd var det kun 22 dager..så..denne mnd er det allerede gått 30 dager,og har fortsatt ikke fått mensen..tok en test i går,men den var negativ.. er det normalt å ha såå forskjellige sykluser,eller tror dere jeg kan være gravid,selv om testen var negativ?(håper jo det) Hva mener dere om dette??
Strix Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Mtp. at dere kun har prøvd i 3mnd(gått 3mnd uten prevensjon??) så er ikke det der noe å snakke om i det hele tatt. Det er folk her me sylusrer på 40-50 og 60 dager, da begynner det å bli unromalt, men jeg vil tørre å påstå at over 20 og under 40 dager er ganske normalt. Du skriver ingenting om du har gått på hormonrevansjon før eller ikke. Det kan i tilfelle ta tid før syklusene stabiliserer seg.
lillede Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Fikk mensen i dag.. takk for svar..jeg har kun gått på vanlig spiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå