Gå til innhold

møbler i cafe latte og eggehvit på veggene

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Går det an? Eller med andre ord, blir det fint?

Eller er det bedre å ha møblene i eggehvit, samme som veggene?

Tenker på en reol og en tv-benk jeg skal male. Resten av møblene er eik hvis det skulle ha noe å si.

Synspunkter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok heller valgt omvendt, egghvit på møbler og latte på veggene. Det pga latte har litt svakt rødskjær i (butinox sin iaf), det vil nok synes mer på møblene enn veggene pga glansgrad og klarheten den får. Med mindre man ikke har noe imot om det skulle blir rødskjær så er det jo bare å hive i gang.

Samme farge på møbler og vegg blir kanskje litt kjedlig. Tror jeg ville gjort det enkelt å valgt helt vanlig hvit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar, men veggene er allerede malt eggehvit. Grunnen til at jeg spør ang cafe latte, er bare fordi jeg har noe restmaling av det liggende. Men kanskje helt hvit hadde vært likegreit da, for å få litt kontrast til veggene?

Pga eggehviten er hvitfargen en smule varmere enn vanlig hvit, så tror det hadde vistes at det ikke var samme nyanse som veggene om jeg valgte helt hvit.

Tror jeg har noe latte maling liggende også, den er vel litt lysere enn cafe latte tror jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svar, men veggene er allerede malt eggehvit. Grunnen til at jeg spør ang cafe latte, er bare fordi jeg har noe restmaling av det liggende. Men kanskje helt hvit hadde vært likegreit da, for å få litt kontrast til veggene?

Pga eggehviten er hvitfargen en smule varmere enn vanlig hvit, så tror det hadde vistes at det ikke var samme nyanse som veggene om jeg valgte helt hvit.

Tror jeg har noe latte maling liggende også, den er vel litt lysere enn cafe latte tror jeg?

Heia,jeg hadde malt de hvite uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...