Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2008 #1 Del Skrevet 31. oktober 2008 Går det an? Eller med andre ord, blir det fint? Eller er det bedre å ha møblene i eggehvit, samme som veggene? Tenker på en reol og en tv-benk jeg skal male. Resten av møblene er eik hvis det skulle ha noe å si. Synspunkter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 31. oktober 2008 #2 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ville nok heller valgt omvendt, egghvit på møbler og latte på veggene. Det pga latte har litt svakt rødskjær i (butinox sin iaf), det vil nok synes mer på møblene enn veggene pga glansgrad og klarheten den får. Med mindre man ikke har noe imot om det skulle blir rødskjær så er det jo bare å hive i gang. Samme farge på møbler og vegg blir kanskje litt kjedlig. Tror jeg ville gjort det enkelt å valgt helt vanlig hvit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 31. oktober 2008 #3 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Endret 14. desember 2009 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmmSjokolade Skrevet 31. oktober 2008 #4 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hadde også valgt latte på veggen og eggehvit på møblene Endret 31. oktober 2008 av mmmSjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Takk for svar, men veggene er allerede malt eggehvit. Grunnen til at jeg spør ang cafe latte, er bare fordi jeg har noe restmaling av det liggende. Men kanskje helt hvit hadde vært likegreit da, for å få litt kontrast til veggene? Pga eggehviten er hvitfargen en smule varmere enn vanlig hvit, så tror det hadde vistes at det ikke var samme nyanse som veggene om jeg valgte helt hvit. Tror jeg har noe latte maling liggende også, den er vel litt lysere enn cafe latte tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 2. november 2008 #6 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Takk for svar, men veggene er allerede malt eggehvit. Grunnen til at jeg spør ang cafe latte, er bare fordi jeg har noe restmaling av det liggende. Men kanskje helt hvit hadde vært likegreit da, for å få litt kontrast til veggene? Pga eggehviten er hvitfargen en smule varmere enn vanlig hvit, så tror det hadde vistes at det ikke var samme nyanse som veggene om jeg valgte helt hvit. Tror jeg har noe latte maling liggende også, den er vel litt lysere enn cafe latte tror jeg? Heia,jeg hadde malt de hvite uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå