Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har store problemer med å velge farge på øyenskygger.. Har mørke brune øyne, mellombrunt hår og lys hudtone, hvilke øyenskygger passer? Det kan sikkert også sies at leppene mine er ganske røde.. Vet ikke om det har noe å si :P

Skal bestille fra EM snart (pakke med 10 skygger), så fint med tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, sånn ut ifra beskrivelsen din kan du passe inn i både vinter og høst. Lys hud, brunt hår og brune øyne. Her kommer det da ann på undertonen.. om den er blå eller gul, så det er vanskelig å si uten å ha sett deg. Hva syntes du at du kler best av smykker? Sølv eller gull?

Vinter - blå undertone - sølv. Øyeskygger som passer er grå, mintgrønn, sort, hvitt, sølv, blått og lilla.

Høst - gul undertone - gull. Øyeskygger som passer er mosegrønt, bruntoner, rustfarger, gull og beige.

Håper det var til litt hjelp. :)

Skrevet

Hm, jeg bruker mest sølv fordi det synes bedre på meg, føler at mange gullsmykker forsvinner litt.... Så, jeg kler vel best sølv da? Vil det da si at jeg har blå undertone?

Har pleid å bruke brun, gull og sånt jeg:p

Når jeg tenker meg om liker jeg veldig godt gulløredobber, for det passer så bra med håret:p dette var vanskelig! Kanskje jeg skal gå innom en hudpleie-salong:)

Skrevet

Det man pleier å gjøre hvis man er usikker (da snakker jeg om de som tar fargeanalyser) er å holde et sjal i sølv og i gull opp mot ansiktet for å se hva som ser best ut. Sølv er da blå undertone og gull er gul undertone. Men det kan jo godt hende at du bruker feil type smykker til dine farger, så dette er ikke så lett ;) Er nok ikke så dumt å ta en tur innom en klinikk å høre.

Skrevet

Nå har jeg funnet ut (via en test på colormebeautiful.com, vet ikke hvor korrekt den er..) at jeg er høst=) Har ikke kommet meg innom noen klinikk enda ;p Har kjøpt noen farger til høst og noen til vinter, så vi får se hvordan det går=)

Takk for hjelpen! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...