Gå til innhold

Hva slags slør skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal ha slør, hva slags skal dere ha? Jeg skal ha langt slør; ned til bakken. Det tror jeg blir fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha chiffon-slør - som er 75 cm og rekker godt ned på ryggen/rompa. Veldig fint, synes jeg. Har chiffon i kjolen også - så det ble lissom helklaff da jeg fant dette sløret.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skal også ha chiffon-slør, men det er lengre enn Minas. Mitt rekker godt ned på bakken. Men det er helt enkelt, ikke todelt som mange slør er.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal og ha chiffong slør alla Mette Marit. 3m langt

Skrevet

Jeg skal ha et gulvlangt slør med perler strødd utover. Det er bare sååå lekkert - og en del dyrere enn jeg hadde planlagt...

Skrevet

Jeg skal ha et et-lags chiffon-slør som er litt lenger enn bakken (chapel length?). Det er sydd slik at det bølger seg nederst på gulvet, om enn ikke helt slik MM sitt gjorde! icon_smile.gif

Skrevet

Jeg ser det er en del som skal ha chiffon slør. (Matahari og Niso.

Jeg gifter meg ikke før mai 2003. Hvis dere skal selge slør etterpå ....send meg gjerne en mail! icon_smile.gif12

Skrevet

Skal også ha Mette Marit slør. Liker ikke disse stive som liksom står ut av seg selv. Følte meg mye mere vell i denne type slør. Syns også at den passet bedre til min type kjole...

Skrevet

Mitt slør er 2.5m med en smal satin kant. Hadde det med når jeg skulle sy inn kjolen i helgen, og fikk skryt for det av brudebutikken (jeg kjøpte det ikke hos dem)!

Sløret skal festes bak på hodet i ett lag, så det kommer til å henge nokså rett ned - nesten som MM-slør. icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg skal ha slør som rekker meg til midt på ryggen, det er med bølgekant. Har kjøpt det på lilly icon_smile.gif 12

Skrevet

Det var meg som sendte siste innlegget....Glemte å logge meg inn12

Skrevet

Jeg skal samme slør som deg Turte icon_smile.gif

Det er bare kjeeempe fint icon_biggrin.gif12

Gjest svenskbrud
Skrevet

Turte! Kjempe fin kjole. Precis sådan som jag vill ha!! Fast slöjan var lite för lång, men FIIIIIIN den me!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal også ha chiffong slør, noe lengre en meg, ca 160-170 cm. Det som er så fint med et chiffong slør er hvordan det bølger seg på slutten, så er det en kjempe fin kant rundt det hele, også er det ikke så "rufsete" som et vanlig slør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...